سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ادامه حمایت‌های مردمی از ملت مظلوم فلسطین از جلوی ساختمان بی‌بی‌سی در لندن تا ناپل ایتالیا

ادامه حمایت‌های مردمی از ملت مظلوم فلسطین از جلوی ساختمان بی‌بی‌سی در لندن تا ناپل ایتالیا

با وجود پروپاگاندای گسترده رسانه‌ای صهیونیست‌ها و غرب برای عوض کردن جای جلاد و شهید در جنگ فلسطین و خیانت سران برخی کشورهای غربی، توده‌های مردم در سراسر دنیا با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات و به ‌اشکال گوناگون، با قدرت از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

برخی کشورهای غربی مثل فرانسه و آمریکا، فشارها به رسانه‌ها برای پوشش تحولات فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی را به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش داده و خبرنگاران قَدَری مثل مهدی حسن را از ام اس ان بی‌سی را اخراج کرده‌اند تا شاید، سیاست جابه‌جایی جای جلاد و شهید در این جنگ مؤثر واقع شود اما، حمایت‌ها از مردم مظلوم فلسطین تا روز هشتم با قدرت ادامه داشته است. روایت‌های وارونه و جعل اخبار به نفع صهیونیست‌ها نیز نتیجه عکسی داده و خشم ملت‌ها علیه رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی را به اوج رسانده است. کار به جایی رسید که دیروز تصاویر هجوم انبوهی از مردم به سمت این شبکه دولتی تلویزیون انگلیس در لندن منتشر شد. مردم ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، از این شبکه روباه پیر خواستند، اصل بیطرفی را که شعارش است، رعایت کرده، و قتل‌عام وسیع زنان و کودکان به دست صهیونیست‌ها را هم پوشش دهد.
علاوه‌بر لندن و چند شهر انگلیس، گزارش‌های متعددی نیز از شهرهای ایتالیا، فرانسه، آمریکا، آلمان، کانادا، استرالیا، سوئد، نروژ، هلند و…منتشر شده است که مردم را در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. بدین ترتیب غرب و رژیم صهیونیستی در حوزه «جنگ رسانه» نیز قافیه را باخت و تنها راه را‌، بمباران وحشیانه باریکه غزه، دیده است. غافل از این که، همین کشتارها، عمر نحس این رژیم نژادپرست را کوتاه‌تر کرده است. نکته جالب توجه این که در نیویورک آمریکا، یهودیان به نفع فلسطینی‌ها شعار می‌دادند.
این راهپیمایی‌ها و تظاهرات در حالی صورت می‌گیرند که برخی از این کشورها مثل فرانسه، ضمن «جرم انگاریِ» حمایت از ملت مظلوم فلسطین، جریمه‌های سنگینی مثل 5 سال زندان برای مخالفان رژیم صهیونیستی درنظر گرفته‌اند و روی ادعای همیشگی «گردش آزاد اطلاعات»شان، خط قرمز کشیده‌اند! دولت آلمان حتی اعلام کرده، هرگونه حمایت از فلسطین، به قیمت اخراج حمایت‌کننده از این کشور تمام خواهد شد!
در لندن و مقابل ساختمان بی‌بی‌سی نیز مردم، ضمن پاشیدن رنگ‌های سرخ به روی دیوارها، بی‌بی سی را متهم به سانسور جنایات اسرائیل کردند. از دیگر حاشیه‌های مهم این تجمعات، حمل تصاویر سردار محبوب و بزرگ سلیمانی، بر روی دست مردم در پایتخت ایتالیا بود. ژاپنی‌ها هم در حمایت از فلسطینی‌ها چند روزی است به خیابان‌ها می‌آیند تا گزارش معاریو که گفته است «اسرائیل جنگ روایت‌ها را هم باخت» درست از آب درآید!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای را تغییر دهیم

کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی

حملات طوفانی مقاومت به اهداف صهیونیستی از ناو ایتالیا تا پایگاه‌های اسرائیلی هدف قرار گرفتند

باحمله رژیم آپارتاید اسرائیل به گذرگاه رفح، آتش شاخه‌های مقاومت هم علیه مواضع صهیونیست‌ها و حامیانش بیشتر شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.