سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آقای رئیسی به دنبال کارهای زود بازده تبلیغاتی نیست/ هدفش رفع مشکلات جامعه است/ اقدامات مثبت دولت تحت‌الشعاع مشکلات معیشتی قرار گرفته

آقای رئیسی به دنبال کارهای زود بازده تبلیغاتی نیست/ هدفش رفع مشکلات جامعه است/ اقدامات مثبت دولت تحت‌الشعاع مشکلات معیشتی قرار گرفته

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آقای رئیسی فقط به دنبال کارهای زود بازده تبلیغاتی نیست و هدفش رفع مشکلات جامعه است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره اولویت دولت سیزدهم در ۲ سال باقیمانده، اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت فرمودند که همه اقدامات مثبت دولت که با این زحمت انجام می‌شود، تحت‌الشعاع مشکلات معیشتی مثل گرانی مسکن و اجاره‌بها قرار می‌گیرد، لذا دولت باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات به کار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در دوسال آینده باید اولویت‌های دولت مهار تورم و حل مشکلات معیشتی به خصوص مسئله مسکن باشد، گفت: البته بعضی نشانه‌های مثبت از اول امسال مانند کاهش تورم آشکار شده که البته در کنارش باید به موضوع کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها هم توجه بیشتری شود. حمایت‌های معیشتی ادامه پیدا کند که یکی از این کارها همین روش کالابرگ الکترونیکی است که دولت اجرا می‌کند البته دهک‌های مشمول باید افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دوره ۸ ساله دولت آقای روحانی دوره رکود و کم رشدی در حوزه اقتصادی بود، خاطرنشان کرد: اما در این دو سالی که از عمر دولت آقای رئیسی گذشته بر اساس آمارهای بین‌المللی رشد اقتصادی وجود داشته که امید است این آهنگ رشد ادامه‌دار و دولت بتواند آن را حفظ کند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه آقای رئیسی فقط به دنبال کارهای زود بازده تبلیغاتی نیست و هدفش رفع مشکلات جامعه است، بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب از این دولت تمجید کردند در این مدت کارهای زیادی با روحیه جهادی به صورت شبانه‌روزی انجام شده است. کارهای زیر ساختی و بلند مدتی که نتیجه‌اش بعدها آشکار می‌شود. در صورتی که برخی دولت‌ها فقط به اقدامات زود بازده فکر می‌کنند ولی در این دولت به اقدامات بلند مدتی که نتیجه‌اش بعدها آشکار می‌شود، توجه شده است. البته در کنار کارهای زیرساختی به اقدامات زودبازده برای رفع مشکلات معیشتی مردم هم بسیار توجه شده است.

وی در پایان با بیان اینکه اقتصادی که آقای رئیسی تحویل گرفت اقتصادی بیمار، رانتی، رکودی و با تورم بود، گفت: اصلاح این اقتصاد زمان بر است، اما آقای رئیسی اصلاح را شروع کرده که انشاالله با حمایت مردم و جدیت بیشتر نتیجه خواهد داد. برداشتن ارز ترجیحی یکی از کارهای سنگین و بزرگی بود که ایشان انجام دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران در سال 1402

مالیات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.