سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در آسیا

قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در آسیا

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در حالی عصر دیروز در شهر بیشکک قرقیزستان پایان یافت که تیم ملی کشورمان در هر 10 وزن صاحب مدال شد و مقتدرانه و با اختلاف عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای 22 و 23 خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط اهورا خاطری در وزن 45 کیلوگرم، سام سیار در وزن 48 کیلوگرم، سینا خلیلی در وزن 65 کیلوگرم، ابوالفضل حسینی در وزن 71 کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی در وزن 80 کیلوگرم، توحید نوری در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا تیموری‌راد در وزن 55 کیلوگرم، سجاد پیردایه در وزن 60 کیلوگرم، ابوالفضل محمدنژاد در وزن 110 کیلوگرم به مدال نقره و امیرمحمد نوازی در وزن 51 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
در رده‌بندی تیمی ایران با 225 امتیاز مقتدرانه و با اختلاف زیاد عنوان قهرمانی را به‌دست آورد و پس از تیم ایران تیم‌های هند با 180 و قزاقستان با 158 امتیاز دوم و سوم شدند.
این در حالی بود که تیم ایران سال گذشته با یک مدال طلا، 3 مدال نقره و یک برنز و 126 امتیاز چهارم شده بود که دلاورمردان ایرانی فعل خواستن را صرف کردند و امسال به عنوان قهرمانی دست یافتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

معصومی با شکست عنوان دار جهان به مدال طلا دست یافت، ایران قهرمان شد

امیررضا معصومی و مدال طلای رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه

قهرمانی تیم منتخب کشتی آزاد ایران در جام یاشاردوغو ترکیه

تیم منتخب کشتی آزادو کسب ۳ نشان طلا و ۲ نشان برنز کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.