سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / مادر «محمد قنبری» شهید مدافع امنیت حادثه ایذه: پسرم برای اسلام رفت و شهید شد

مادر «محمد قنبری» شهید مدافع امنیت حادثه ایذه: پسرم برای اسلام رفت و شهید شد

مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: پسرم هیچ وقت از کمک کردن به مردم کوتاه نمی‌آمد و برای اسلام رفت و شهید شد.
مادر شهید راه امنیت محمد قنبری که شامگاه یکشنبه در حمله تروریستی با خودرو در ایذه به شهادت رسید در جمع خبرنگاران درباره ویژگی‌های فرزند شهیدش اظهارداشت: پسرم با ایمان و اهل نماز و روزه بود و به مردم هم کمک می‌کرد.
وی افزود: خیلی به افراد محروم کمک می‌کرد و دستگیر آنها بود ما هم راضی به رضای خدا هستیم که شهید شد، هیچ وقت از کمک کردن به مردم کوتاه نمی‌آمد و برای اسلام رفت و شهید شد.
مادر شهید مدافع محمد قنبری عنوان کرد: بهتر از این می‌خواست که برای اسلام شهید شود، ۵ تا بچه دارد که همگی کوچک هستند.
شهید مدافع امنیت محمد قنبری ساکن روستای بن شوار شهرستان صیدون است که روز یکشنبه ۲۱ خردادماه سال ۱۴۰۲ در ایذه به شهادت رسید.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان معاندین نظام در روزهای گذشته برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیرفلک» فراخوان داده بودند. به همین دلیل و برای برقراری امنیت مردم نیروهای انتظامی شهرستان ایذه در محل مراسم مستقر شدند.
در یکی از ایستگاه‌های تامین امنیت عمومی فردی با هویت معلوم با خودروی سواری «تیبا» خود به صورت عمدی به سمت ماموران حاضر در محل حرکت کرده که در این اقدام وحشیانه سروان «محمد قنبری» به شهادت رسید.
پدرم همیشه خدمتگزار مردم بود
فرزندان شهید راه امنیت، محمد قنبری هم از تلاش برای خدمتگزاری پدرشان به مردم گفتند.
همزمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیرو‌های انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.
مردم شهر‌های ایذه، باغملک و صیدون نیز بعد از شنیدن خبر شهادت محمد قنبری با حضور در مقابل منزل وی، ضمن ابزار همدری اقدام به عزاداری برای این شهید به رسم منطقه کردند.
در این دیدار فرزند شهید از خدمات شهید برای مردم گفت.
جان می‌دهند تا ایران، سربلند بماند
شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.
به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا؛ شهدای مدافع امنیت سینه خود را در مقابل نا اهلان سپر می‌کنند تا نقشه‌ها و اهداف شوم آنانی که در این خاک و بوم به دنبال دلبری برای معاندین خارج‌نشین هستند را بر آب کنند.
دشمنان ایران اسلامی برای گرفتن جان پدران این سرزمین و امثال محمد قنبری‌ها لحظه شماری می‌کنند تا فقط بتوانند حتی برای لحظاتی هم که شده کشور را نا آرام کنند و از آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند. دشمن به خوبی می‌داند چه گنجی در این کشور نهفته است که این‌گونه زمین و زمان را به هم می‌دوزد تا به هر قیمتی شده است زهر خود را روی این ارض مطهر بریزد.
عصر یکشنبه سروان محمد قنبری در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمد. دشمنان فریب‌خورده با وحشیانه‌ترین حالت ممکن شهید قنبری را به شهادت رساندند. شهید قنبری ۲۷ سال صادقانه و خالصانه برای برقراری نظم و امنیت خدمت کرده بود.
فرزندان محمد قنبری
 دیگر پدر ندارند
جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع امنیت محمد قنبری - خبرگزاری حوزه
شهادت هنر مردان خداست. آنانی که پا در این راه می‌گذارند از حلاوت و شیرینی این مسیر هم به خوبی باخبرند و ترس و واهمه‌ای از مرگ در راه حق و دفاع از مردم مظلوم ندارند. شهید محمد قنبری نیز همچون دیگر همکاران شهید خود حتما چنین روزی را در ذهن خود تصور کرده بود.
شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگ‌ترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود. فرزندان خردسال همچون دیگر کودکان این سرزمین منتظر بودند تا بابا مثل همیشه زنگ در را بزند و آنان را در آغوش بکشد بی‌خبر از آنکه پدر مظلومانه پرکشید. فرزندان شهید قنبری دیگر پدر ندارند شاید روایت امروز شهید قنبری برای چند هفته‎ای در ذهن ما بماند اما این درد برای همیشه با کودکان شهید می‌ماند و با آنها قد می‌کشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مصطفی می‌گفت اگر شهید نشوم به فلسطین می‌روم

مادر شهید مصطفی احمدی‌روشن

علاقه مند شدن دختر آمریکایی به اسلام پس از حوادث غزه

دختر آمریکایی «من ویدئویی از یک زن را دیدم. او فرزندش را که جان خود را از دست داده بود در آغوش گرفته بود.»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.