سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / کسب وکارهای موفق دنیای امروز چگونه رشد می‌کنند؟

کسب وکارهای موفق دنیای امروز چگونه رشد می‌کنند؟

مترجم کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق معتقد است که کسب و کار‌های امروزی به گونه‌ای است که بدون حضور مالکان و رهبران آن قابلیت رشد دارد و نیاز و الزامی به حضور جدی نیست.

هاتف سیدپور، مترجم کتاب اصول راه‌اندازی  کسب و کار موفق ، گفت: یکی از بزرگترین سوال‌ها در ذهن کسانی که می‌خواهند کسب و کار راه‌اندازی کنند، این است که برای آغاز فعالیت باید از کجا و چگونه شروع کرد.

وی ادامه داد: کسب و کارهای دنیای امروز دیگر حالت سنتی و قدیمی را ندارند و به سمتی می‌روند که اگر صاحب کسب و کار هم حضور نداشته باشد، برای او تولید ثروت کرده و مسیر موفقیت را طی می‌کند.

سیدپور با اشاره به اینکه، اغلب شرکت ها و کسب و کارها نمی‌توانند آنچنان که باید و شاید از تمام استعدادها و توانمندی‌های کارکنان خود نهایت استفاده را ببرند، عنوان کرد: مالکان بسیاری از کسب و کارها از شناسایی به موقع و کامل استعدادهای کسانی که جذب و استخدام کرده‌اند عاجزند. این کتاب به مالکان کسب و کارها می‌آموزد که چگونه بیشترین و بهترین شناخت ممکن را از سطح توانایی‌ها و استعدادهای کارکنان خود داشته باشند.

وی افزود: با شناخت استعداد و توانایی‌های کارکنان می‌توان آنها را در ایجاد و تقویت سیستم‌های کلیدی و مهم شرکت مشارکت داد. واقعیت این است که نیروی انسانی ارکان اصلی فعالیت و تداوم عمر یک شرکت و یا کسب و کار را شکل می‌دهد.

سیدپور با بیان اینکه کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق به ما می‌آموزد که افراد به عنوان مالک و رهبر یک کسب و کار باید قبل از خروج دایمی از شرکت اقدامات و بسترسازی‌های لازم برای توسعه را انجام دهند، گفت: اگر این بسترسازی‌ها به درستی انجام شود پس از خروج مالک و یا رهبر از سازمان مشکل خاصی برای کسب و کار پیش نمی‌آید.

وی تاکید کرد: کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق بر این موضوع تاکید دارد که یکی از کلیدی‌ترین مسئولیت‌های افراد به عنوان مالک کسب و کار این است که تصویری شفاف، مشخص و الهام بخش از کسب و کار و تیم کاری ترسیم شده و به دیگران نشان داده شود.

 

سیدپور تصریح کرد: این کتاب به مخاطبان می‌آموزد که استراتژی‌های پشتیبانی از کسب و کار ایجاد شده چیست و مالکان کسب و کارها چگونه می‌توانند با استفاده از یک سیستم زمانی و موثر و باصرفه کمترین زمان و انرژی ممکن، به رشد و ارتقای دایمی و پایدار شرکتی که ساخته شده کمک کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع استراتژی‌های شش گانه مدیریتی که در این کتاب برآن تاکید شده، به مخاطبان کمک می‌کند  تا تغییراتی بنیادین و عمیق در نگرش خود نسبت به وقت گذاشتن برای کار و زمان ایجاد کنند. واقعیت این است که داشتن یک کسب و کار سطح سومی نیاز به کار شبانه‌روزی ندارد و با صرف وقت کمتری می‌توان آن را انجام داد. به شرط اینکه شکلی سیستماتیک و قاعده‌مند و با کمک استراتژی‌های موثر کاربردی وارد این کارزار مهم شد.

کسب وکارهای موفق دنیای امروز چگونه رشد می‌کنند؟

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.