سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اظهارات تکان‌دهنده رئیس‌ سابق اداره مهاجرت آمریکا

اظهارات تکان‌دهنده رئیس‌ سابق اداره مهاجرت آمریکا

رئیس‌ سابق اداره مهاجرت آمریکا از تجاوز و قتل زنان و دختران پناهجو در مرزهای آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ و بایدن خبر داد.
پناهجویان در آمریکا طی سال‌های اخیر و به خصوص بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ در سال 2016 گرفتار وحشیانه‌ترین رفتارهای غیر انسانی شده‌اند. روزنامه «یو‌اس‌‌ای‌تودی» در دوران ریاست جمهوری ترامپ در گزارشی واقعا تکان‌دهنده با عنوان «مرگ در بازداشت، خشونت جنسی، اعتصاب غذا، آنچه ما در بازداشتگاه‌های مهاجران در سراسر آمریکا مشاهده کردیم» نوشت که در بررسی خود درباره رشد سریع شبکه‌های بازداشتگاه‌هایی که اداره مهاجرت و گمرک آمریکا از آنها استفاده می‌کند، به بیش از ۴۰۰ شکایت از تعرض جنسی یا سوءاستفاده جنسی، ناکافی بودن مراقبت‌های پزشکی، اعتصاب غذا‌های مکرر، توسل متعدد به حبس انفرادی و حدود ۲۰ هزار شکایت دیگر و دست‌کم ۹۰ مورد مرگ از جمله هفت مورد خودکشی مواجه شده‌اند. حالا رئیس ‌اسبق اداره مهاجرت آمریکا نیز دست به افشاگری تازه‌ای درباره تجاوز به پناهجویان در مرزهای این کشور زده و گفته است این جنایت‌ها در دوران ریاست جمهوری بایدن ادامه دارد.
«توماس هومن» طی اظهاراتی گفت: «اگر مردم آنچه که من در 35 سال گذشته شاهدش بودم را می‌دیدند آنها هم متأثر می‌شدند. دو ماه قبل فقط به مدت 2 ساعت در یک کلانتری در جنوب تگزاس بودم و در این مدت 2 جنازه دیدم. بعد با دکتر صحبت کردیم. پدر و مادری همراه با یک بچه 20 ماهه تلاش داشتند تا از رودخانه ریوگرانده عبور کنند که نیروهای گشت مرزی برای نجات آنها به داخل آب پریده بودند اگر چه موفق به نجات کودک 20 ماهه نشدند.کالبدشکافی پس از مرگ نشان داد که دختر کوچک در ازای پول توسط باندهای جنایتکار مورد تجاوز قرار گرفته است. این اتفاقات در مرزها د هر روز در حال رخ دادن است. احتمالاً امشب هم قرار است کسی بمیرد یا یک زن یا دختر جوانی مورد تجاوز قرار بگیرد. تا حالا با کودک 10 ساله‌ای که در یک روز چند بار مورد تجاوز قرار گرفته صحبت کرده‌اید؟ من صحبت کرده‌ام. هیچ وقت قضیه‌ای را که برایتان تعریف کردم را فراموش نخواهم کرد. » رئیس ‌اسبق اداره مهاجرت آمریکا ادامه داد: «بحران‌های انسانی که در این دولت ایجاد شده در حال کشتار مردم در یک تعداد بی‌سابقه است. به همین خاطر باید این دولت پاسخگو باشد و وزیر باید استیضاح شود. این کشور تحت رهبری بایدن امنیت خودش را از دست داده و تعداد زیادی از مردم در حال مرگ هستند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چه بر سر دانشجویان و اساتید بازداشتی در آمریکا و اروپا می‌آورند؟

پلیس وحشی آمریکا و 3000 استاد و دانشجوی معترض

سرکوب، بازداشت و زندان وضعیت مشترک دانشجویان در اروپا و آمریکا

پرچم فلسطین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.