سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / شهادت 2 مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی

شهادت 2 مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی

دو نفر از ماموران جان بر کف فراجا در جریان مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی در هرمزگان و زنجان به شهادت رسیدند.
از فرماندهی مرزبانی هرمزگان، سرهنگ مسعود پرکاس، رئیس‌اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای آبی این استان بر اثر اصابت مستقیم گلوله‌اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسید.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: عصر روز دوشنبه مرزبانان مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر در آب‌های خلیج‌فارس با یک باند ‌اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و در این درگیری متاسفانه سرهنگ مسعود پرکاس، رئیس‌اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار اسماعیلی با‌اشاره به این‌که قاچاقچیان پس از درگیری اولیه و زخمی شدن تعدادی از اعضای باند از محل متواری شدند تاکید کرد: تلاش مرزبانان برای تعقیب و دستگیری اعضای این باند ادامه دارد.
شهادت مامور امنیت اقتصادی زنجان در درگیری با قاچاقچیان
خبر دیگر اینکه سروان «مهدی‌هادی» یکی از مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، صبح سه شنبه مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را داشتند درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری سروان «مهدی‌هادی» بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی مجروح شد و علی‌رغم انتقال وی به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی استان زنجان درخصوص این حادثه گفت: بامداد سه‌شنبه مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت‌زنی در مسیر جاده زنجان ـ تبریز یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
سردار طراقیه افزود: سروان مهدی‌هادی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین بررسی خودرو قاچاق با قاچاقچیان درگیر و به جهت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی افزود: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و‌گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

دراین رابطه دو دستگاه خودرو، حامل مقادیر زیادی کالای ممنوعه توقیف و تعداد سه نفرمتهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.