سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درخشش قایقرانان ایران در روز سوم با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره

درخشش قایقرانان ایران در روز سوم با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره

فدراسیون قایقرانی، نتایج روز سوم ورزشکارن کشورمان به این شرح است:
نوبت صبح:
اسلام جاهدی در VL ۲، ۲۰۰ متر مردان در رقابت با دو حریف از ازبکستان، تایلند و دو حریف از هند با زمان۵۶.۶۸۸ ثانیه با اختلاف ۴ ثانیه‌ای نسبت به حریف هندی در رده نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان هندی دوم و سوم شدند.
رویا سلطانی در KL ۲، ۲۰۰ متر بانوان در رقابت دو حریف از ازبکستان و دو حریف از هند با زمان ۱:۰۰.۳۷۸ دقیقه در رده نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان هندی دوم و سوم شدند.
سارا عبدالملکی در KL ۱، ۲۰۰ متر بانوان پس از قایقران کشور هند با زمان ۱:۱۸.۵۱۶ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شد.
مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی در کانوی دونفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از ازبکستان، تایلند و قزاقستان با زمان ۴۹.۰۵۶ ثانیه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.
نوبت عصر:
در مسابقه کایاک انفرادی ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان الناز شفیعیان با زمان ۴:۲۱.۳۴۱ دقیقه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند، اندونزی زودتر از بقیه از خط پایان عبور کرد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و تایلند دوم و سوم شدند.
در مسابقه KL۱ آقایان در مسافت ۲۰۰ متر سعید حسین‌پور با زمان ۵۹.۱۸۲ ثانیه در رقابت با حریفانی از قزاقستان، هند و تایلند اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان قزاق و هندی دوم و سوم شدند.
در مسابقه مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر جوانان بانوان ترنم اکبرزاده با زمان ۴۷.۰۲۳۳ ثانیه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، تایلند، هنگ‌کنگ دوم شد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.
در مسابقه نیمه‌نهایی KL۳ آقایان در مسافت ۲۰۰ متر مسعود قیصری با زمان ۴۹.۳۹۸ ثانیه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، تایلند و هند اول شد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و هند دوم و سوم شدند.
در مسابقه مقدماتی ۲۰۰ متر جوانان آقایان تیم ایران با ترکیب داریوش محمدی و علیرضا خمسه با زمان ۳۸.۶۳۴ ثانیه در رقابت با حریفانی از چین‌تایپه، تایلند، قرقیزستان و هنگ‌کنگ اول شد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت پاروزنان چین‌تایپه و تایلند دوم و سوم شدند.
این مسابقات صبح فردا با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حضور ۳۰ کشور در مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی / بیش از ۲ میلیون دانش آموز در فرآیند حفظ قرآن هستند

باحضور ۳۰ کشور در مسابقات بین المللی قرآنِ دانش آموزی

علی پاکدامن نایب قهرمان جام جهانی شمشیربازی گرجستان شد

مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.