سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آیت الله سلیمانی چهره‌ای مردمی و پیشتاز در امر وحدت و تقریب مذاهب

آیت الله سلیمانی چهره‌ای مردمی و پیشتاز در امر وحدت و تقریب مذاهب

پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتباط بسیار خوب آیت الله سلیمانی با اقشار مختلف مردم، علما و سران طوایف برای همگان قابل لمس بوده و ایشان در امر وحدت و تقریب مذاهب پیشتاز بودند.

مولوی نذیراحمد سلامی، با ابراز تأسف از حادثه‌ای که منجر به درگذشت آیت الله سلیمانی شد، اظهار کرد: آیت الله سلیمانی شخصیت برجسته و بارزی در سیستان و بلوچستان بود، وی حدود ۱۷ سال در استان فعالیت داشت و در مجموع یک چهره مردمی بودند.

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های خاص آیت الله سلیمانی این بود که همیشه پاسخگوی همه اقشار بودند، حل مشکل مردم را از مسئولان پیگیری و اگر لازم بود برای رفع مشکلی از مردم، خود شخصا سفارش می‌کرد تا مشکل برطرف شود.

مولوی سلامی ادامه داد: ارتباط بسیار خوب وی با اقشار مختلف مردم و علما و سران طوایف برای همگان قابل لمس بود.

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش آیت الله سلیمانی در تقریب مذاهب گفت: مرحوم سلیمانی در امر وحدت پیشتاز بود؛ هیچگاه سخنی که تحریک آمیز باشد و در آن اشاره‌ای به تفرقه باشد در قلم و بیان و سخنرانی ایشان نبود. آیت سلیمانی همواره مردم شیعه و سنی را به وحدت دعوت می‌کرد و در مجموع وحدت از اهداف و برنامه کاری ایشان بود.

مولوی سلامی در پایان فقدان آیت الله سلیمانی را به خانواده معظم و فرزندانشان تسلیت گفت.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ملت شتاب‌دهنده مجلس شتاب‌دهنده می‌خواهد!

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۲

راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم خوزستان و کرمان:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.