سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی انزجار ایرانیان کلیمی را به‌دنبال داشت/ اضمحلال رژیم صهیونیستی شروع شده‌است

سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی انزجار ایرانیان کلیمی را به‌دنبال داشت/ اضمحلال رژیم صهیونیستی شروع شده‌است

همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: رژیم صهیونیستی امروز دچار اختلافات داخلی است و تصمیمات دولت نتانیاهو اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را همواره به دنبال دارد.

سامه یح افزود: علاوه بر این اقدامات جبهه مقاومت که توسط فلسطینیان در نوار غزه و چه توسط فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموعه این عوامل امروز قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را از بین برده و زمینه را برای اضمحلال این رژیم جعلی فراهم کرده است.
سامه یح خاطرنشان کرد: این ضعف قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی نویددهنده فرمایش رهبر معظم انقلاب است و ما در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بازگشت فلسطینیان به سرزمین اصلی و خانه و کاشانه‌شان خواهیم بود.
وی با اشاره به سفر فرزند شاه مخلوع ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: سفر رضا پهلوی انزجار بیش از پیش ملت‌های جهان و به‌ویژه ایرانیان کلیمی را به دنبال داشت و ایرانیان کلیمی ضمن اعلام اعتراض به انجام این سفر آن را محکوم می‌کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش

نتانیاهو این روزها به شکلی کاملا غیر عادی وحشت‌زده و متشنج است

مسئول دفاع مدنی غزه: صدها هزار آواره از رفح امشب هیچ سرپناهی ندارند

رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.