سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کشف قریب به یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف قریب به یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

سردار  دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر در جنوب و هیرمند و نیمروز در شمال استان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای یک باند مواد مخدر دست یافتند که اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از مناطق صعب العبور در شهرستان های مذکور به داخل کشور منتقل کنند.

 وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان های انتظامی، افزود: ماموران جان برکف پلیس استان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پر حجم یگان های عملیاتی پلیس، 4 سوداگر مرگ دستگیر، و در بازرسی از محل حضور آنان 857 کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک و تعداد 4 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

 وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند خاطر نشان کرد: مأموران پلیس استان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازدید سردار پاکپور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲ روی سکه سیل در منطقه؛ چرا سیستان و بلوچستان مثل پاکستان غرق نشد؟

6 سد مخزنی در سیستان و بلوچستان در کنار 24 سازه تغذیه مصنوعی آب‌خوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.