سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کشف سه میلیون و ٣٠٠ هزار ماده محترقه غیرمجاز در پایتخت

کشف سه میلیون و ٣٠٠ هزار ماده محترقه غیرمجاز در پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف سه میلیون و ٣٠٠ هزار ماده محترقه غیرمجاز، ٣٤ قبضه انواع سلاح گرم جنگی و شکاری و ٢٥٠ تیر فشنگ جنگی در پایتخت خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی دوشنبه در جریان طرح اقتدار پلیس (جمع آوری اوباش و اراذل) گفت: در سه روز گذشته در طرح اقتدار، ٣٤ قبضه انواع سلاح گرم جنگی و شکاری، ٢٥٠ تیر فشنگ جنگی و سه میلیون و ٣٠٠ هزار ماده محترقه غیرمجاز کشف شد و با ۲ هزار واحد صنفی نیز که مورد استفاده اراذل و اوباش قرار می‌گرفت و پاتوقی برای آن‌ها بود، برخورد شد که از مراجع ذیصلاح می‌خواهیم که با این واحد‌های صنفی برخورد کنند.

وی از دستگیری ۲۰۵ اراذل و اوباش در جریان این طرح در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و افزود: پلیس در نخستین مرحله از پاکسازی محلات از لوث وجود اراذل و اوباش و افراد لاابالی به عنوان یک تاکتیک برای پاکسازی اماکن استفاده کرده تا سازمان و اکوسیستم آن‌ها را مورد ضربه قرار دهد.

کاویانی تاکید کرد: در این عملیات، ٤٠ نفر از اراذل و اوباش مطرح و صاحب نوچه و دارای باند همچنین ٢٧ نفر از اراذل و اوباشی که سلاح گرم و فعالیت اوباشگری داشتند، دستگیر شدند. ٢ نفر نیز که وظیفه توزیع مشروبات الکلی بین این باند‌ها را داشتند و نیز ٤٠ نفر از مزاحمان نوامیس دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به تداوم اجرای طرح و مبارزه با اراذل و اوباش از سوی پلیس گفت: اجازه نخواهیم داد تا اوباش در انجام اقدامات از پلیس جلوتر باشند. بسیاری از این خلافکاران و اراذل و اوباش دارای سوابق متعدد هستند و درخواست پلیس به عنوان خادم مردم از مراجع قضایی، اشد مجازات این افراد است.

کاویانی گفت: هر وقت این اراذل و اوباش در ندامتگاه و حبس باشند مردم و جامعه در آرامش هستد و هر وقت آن‌ها آزاد شدند بار دیگر شرارت به جامعه بازمی‌گردد.

وی افزود: فردی که بار‌ها شرارت را تکرار می‌کند، آنقدر پلیس آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل خواهد داد تا تعیین تکلیف شوند. قطعا هر نیت و حرکتی برای سلب آسایش مردم مصداق اوباش‌گری است و با شدیدترین برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

وی تاکیدکرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه ایجاد ناامنی را به پلیس اعلام کنند تا هم برای امنیت خود و خانواده و هم برای امنیت جامعه با سریع‌ترین سرعت با این افراد برخورد شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رئیس پلیس سوئیس: باید برای شورش مردم در زمستان آماده باشیم

فردی فاسلر رئیس پلیس سوئیس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.