سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هشدار جانشین سید حسن نصرالله درباره فتنه‌انگیزی‌های مذهبی آمریکا در لبنان

هشدار جانشین سید حسن نصرالله درباره فتنه‌انگیزی‌های مذهبی آمریکا در لبنان

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به اقدامات هرج‌و‌مرج‌طلبانه و فتنه‌‌انگیزی مذهبی برخی طرف‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد.
شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در توئیتی نسبت به تلاش برخی طرف‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فتنه‌انگیزی مذهبی و فرقه‌ای در این کشور هشدار داد. به گزارش تسنیم، شیخ نعیم قاسم روز دوشنبه در توئیتی نوشت: «نسبت به صداهای فتنه‌انگیز مذهبی و فرقه‌ای در لبنان آگاه باشید؛ چرا که آنها دعوت‌کنندگان به تحریک و هرج‌ومرج هستند و به پروژه آمریکایی ـ اسرائیلی خدمت می‌کنند.» وی در ادامه تأکید کرد: «مروّجین فتنه که مستأصل و شکست‌خورده هستند، از سوراخ‌های خود بیرون آمده و لو رفته‌اند، ما با اخلاق و صداقت خود با آنها مقابله خواهیم کرد تا از شدت خشم خود بسوزند.» معاون دبیرکل حزب‌الله در پایان گفت: «از خداوند می‌خواهیم که ملت لبنان را از شر فتنه‌گران مصون نگه دارد.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سفر ناگهانی و چند ساعته حاج قاسم به لبنان قبل از شهادت

شیخ نعیم قاسم ، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این مستند تاکید می کند که تنها سید حسن نصرالله و یک‌ مقام نظامی لبنانی از سفر شهید سلیمانی به بیروت خبر داشتند.

حاج قاسم به ‌طور مستقیم در اتاق عملیات جنگ ۳۳ روزه حاضر بود

حاج قاسم فرمانده حقیقی تمام نیروهای غیر ارتش سوریه در این کشور بود و با چالش‌ها مقابله می‌کرد و آن دستاورد را محقق ساخت؛ دستاوردی که الحمد لله، با نابودی داعش در این منطقه به عنوان یک دولت و قدرت بزرگ محقق شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.