سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / فاطمه رضایی مبتلا به بیماری عفونی و کلیوی بود/ پدر مرحومه رضایی: فوت دخترم هیچ ارتباطی با مسمومیت دانش‌آموزان قم ندارد+فیلم

فاطمه رضایی مبتلا به بیماری عفونی و کلیوی بود/ پدر مرحومه رضایی: فوت دخترم هیچ ارتباطی با مسمومیت دانش‌آموزان قم ندارد+فیلم

علت فوت دختر ۱۱ ساله قمی براساس اطلاعات پرونده پزشکی منتشر شد. مرحومه فاطمه رضایی مبتلا به بیماری عفونی و کلیوی بوده است و فوت ایشان ارتباطی با مسمویت دانش‌آموزان قم ندارد.

گروه اجتماعی-رجانیوز: از روز گذشته در رسانه‌های ضد انقلاب در شبکه‌های اجتماعی مسأله فوت دختر ۱۱ ساله قمی را به ماجرای مسمویت مدارس قم مرتبط کرده‌اند. درحالی که بر اساس گفته پدر و برادر «فاطمه رضایی»، او براثر مشکلات کلیوی و بیماری عفونی فوت کرده و در مدرسه او هیچ مسمومیتی رخ نداده است.

به گزارش رجانیوز؛ در پی دروغ‌پردازی‌ها و سوء‌استفاده غیراخلاقی رسانه‌های غربی از فوت دختر ۱۱ ساله‌ای به نام خانم فاطمه رضایی، علت فوت این مرحومه به شرح زیر است.‌

مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه ۳ اسفند ماه ساعت ۱۵:۱۴ دقیقه به دلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان در توضیح روند بیماری می‌گویند چند روز است که با وجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است؛ پزشکان اقدامات اولیه درمانی را شروع و برای انجام معاینات بیشتر و درمان تخصصی بیمار را  ۱۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۴ اسفند به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) منتقل می‌کنند.

بر‌اساس معاینات بالینی پزشکان بیمارستان، بیمار در بدو ورود به اورژانس دچار مشکلاتی از جمله اختلال عملکرد کلیه و علائم بیماری عفونی بوده که سریعا بستری می‌شود.
براساس نتایج آزمایشات اوره و کراتین خانم رضایی بدلیل اختلالات کلیوی بالا رفته و از سوی دیگر با توجه به وجود عفونت در خون ایشان، پزشکان تشخیص بیماری ویروسی تنفسی (مشکوک به آنفلوانزا) و یا عفونت‌های ثانویه باکتریال را  مطرح می کنند، اما  BMI  بالا و افت شدید پلاکت خون بر مشکلات قبلی بیمار افزوده و با وجود تلاش کادر درمانی متاسفانه ایشان در همان روز ساعت ۱۸ دچار ایست قلبی شده و فوت می‌کند.
نکته قابل توجه اینکه، مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه  مشکوک به  مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.
پدر مرحومه رضایی: فوت دخترم هیچ ارتباطی با مسمومیت دانش‌آموزان قم ندارد
ابوالقاسم رضایی بامداد دوشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به درگذشت فرزند خود مرحوم «فاطمه رضایی» و نسبت درگذشت وی به مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس قم توسط شبکه‌های ضدانقلاب، بیان کرد: درد و عفونت دخترم، از حدود یک هفته قبل از فوت آغاز شد و ایشان حتی تا قبل از شروع درد، در مجموع سه هفته به صورت حضوری به مدرسه نرفته بود، دو هفته اول به خاطر تعمیرات سیستم گرمایشی، مدرسه دخترم تعطیل و کلاس ها غیرحضوری بود و هفته بعد از بازگشایی نیز به سبب نگرانی بنده، ایشان سر کلاس حاضر نشده بود.
وی اضافه کرد: دخترم در روزهایی که مدرسه می‌رفت و بعد از آن هیچ علائمی از بیماری خاصی نداشت.
https://www.rajanews.com/sites/default/files/content/videos/story/01-12/08/170212931_270p.mp4
.
رضایی با انتقاد از برخی ادعاهای واهی در مورد علت مرگ دختر خود، تصریح کرد: دخترم وقتی مدرسه می‌رفت هیچ‌وقت دچار مسمومیت نشده بود و در زمان حضور وی در مدرسه هیچ مشکلی یا اعلام حادثه ای به وجود نیامده بود.
وی خاطرنشان کرد: من به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای از مرگ فرزند من به خاطر منافع خودشان سوءاستفاده کنند.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یادکرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم اما بعد از تزریق سرم به خانه برگشتیم و بعد از آن بخاطر اصرار دخترم دیگر بیمارستان مراجعه نداشتیم، تا اینکه شرایط جسمی ایشان حاد شد و مراجعه به بیمارستان امام رضا (ع) و سپس بیمارستان خرمی، کمکی به بهبود ایشان نکرد و دخترم به سبب عفونت شدید فوت کرد.
رضایی در پایان خاطر نشان کرد: پزشکان و متخصصان هیچ علامتی از مسمومیت را تشخیص ندادند و علاوه بر این دخترم از حدود سه هفته قبل به‌صورت حضوری در کلاس درس حاضر نشده بود.
برادر مرحومه رضایی نیز در چند توییت در صفحه شخصی خود به نحوه فوت خواهرش پرداخت و به شایعاتی و ‌دروغ‌گویی هایی که توسط رسانه‌های معاند در حال پخش است پاسخ داد.
سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده‌است.. روز نهم آذر امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش‌آموزان با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند روز گذشته هفتم اسفندماه نیز هفت دانش آموز دختر در بیمارستان بستری بودند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دروغ‌های بنی اسرائیلی برای انکار نفرت عمومی از اسرائیل

دروغگویی این جماعت صهیونیست

خبرسازی دروغین رسانه‌های معاند از یک شرارت در کرج/ بی‌بی‌سی فارسی چطور یک قمه‌کش را معترض جا زد؟+ فیلم

رسانه‌های معاند از روز گذشته تلاش می‌کنند تا فرد مهاجم قمه به دست را که پس از حمله به ماموران در کرج کشته شد به عنوان فردی معترض معرفی کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.