سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دروغی دیگر از ضد انقلاب/ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر کرونا فوت کرده است

دروغی دیگر از ضد انقلاب/ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر کرونا فوت کرده است

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تکذیب خبر منتشر شده مبنی‌بر کشته‌ شدن دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اغتشاشات گفت: این دانشجو که تنها ۹ روز بود وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شده بود، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد.

رسانه‌های ضدانقلاب که از همراهی مردم در جریان اغتشاشات به کلی ناامید شده‌اند به دنبال پروژه کشته‌سازی دست به انتشار اخبار ضد و نقیض زده‌اند.

آن‌ها در تازه‌‌ترین دروغ خود، مدعی شده‌‌اند که شخصی به نام غزال امیری دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در جریان اغتشاشات مورد اصابت باتوم قرار می‌گیرد و به دلیل ترس به بیمارستان مراجعه نمی‌کند و شب بعد فوت می‌کند.

در این راستا معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مصاحبه با خبرنگار فارس گفت: این فرد که نام اصلی وی رکسانا امیری‌کیا و اصالتا اهل نورآباد ممسنی می‌باشد، بر اثر کرونا فوت کرده است.

محمدحسین انباردار افزود: وی دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تنها ۹ روز بود که وارد دانشگاه شده بود که در مهرماه امسال به کرونا مبتلا و به دلیل سابقه بیماری قبلی در بیمارستان علی‌اصغر بستری شد.

وی ادامه داد: نام اصلی این دانشجو رکسانا امیری‌کیا بوده و نام غزال امیری جعلی است.

انباردار افزود: فرد یاد شده بعد از وخیم شدن حال وی و تشدید بیماری کرونا، به بیمارستان شهید فقیهی منتقل و متاسفانه بر اثر شدت کرونا و ایست قلبی جان خود را از دست داد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه

حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی

فوت «سارا تبریزی» از دروغ پراکنی تا واقعیت

قوه قضائیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.