سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کرونا پس از چین با یک رشد 37 درصدی به فرانسه برگشت

کرونا پس از چین با یک رشد 37 درصدی به فرانسه برگشت

پس از افزایش مبتلایان به کرونا در چین که به بروز اعتراضاتی در این کشور منجر شد شمار مبتلایان به فرانسه نیز افزایش 37 درصدی را نشان می‌دهد.

این روزها بار دیگر کرونا به موضوع اخیار رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده است. در چین افزایش شمار مبتلایان روزانه به کرونا به 40 هزار نفر و بازگشت محدودیت‌های کرونایی اعتراضاتی را در سراسر این کشور به دنبال داشته است در فرانسه نیز دیروز خبر رسید که کرونا به این کشور نیز بازگشته است.

  نقل از روزنامه فرانسوی «لو فیگارو» پس از چهار هفته کاهش موارد ابتلا به کرونا و در بحبوحه افزایش موارد «برونشیولیت» و آنفلوآنزای فصلی، آمار بستری مبتلایان به کووید در بیمارستان‌های فرانسه نگرانی از «همه‌گیری سه‌گانه» را در این کشور افزایش یافت.

«لو فیگارو» در گزارشی از بازگشت کووید ۱۹ به فرانسه نوشت. بر پایه داده‌های سلامت عمومی فرانسه که مسئول رصد همه‌گیری است، نرخ بروز و مثبت ابتلا به ویروس کرونا و پذیرش مبتلایان در بیمارستان (سه شاخص کلیدی برای نظارت بر بیماری) به شدت افزایش یافته است.این آمار که در بولتن هفتگی انتشار یافته در حالی از افزایش موارد ابتلا به کرونا خبر می‌دهد که وضعیت سلامت عمومی تحت تاثیر تنش آغاز فصل بیماری‌هایی چون آنفلوآنزا و برونشیولیت است.

در حال حاضر به دلیل یک جنبش اجتماعی مرتبط با آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، دستیابی به جزئیات دقیق از تعداد موارد ابتلا در فرانسه دشوار است اما داده‌های مخابره شده توسط داروخانه‌ها به وضوح از سرگیری ابتلا را نشان می‌دهد.دیروز (سه شنبه) ۹ هزار و ۳۰۴ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در فرانسه شناسایی شد. رقمی که ممکن است با توجه به اوج همه‌گیری زیاد به نظر نرسد، اما با تعطیلی آخر هفته آزمایشگاه‌ها قابل

توجیه است.

همین آمار در مقایسه با هفته پیش (دوشنبه ۲۱ نوامبر) افزایش ۳۷.۵ درصدی را نشان می‌دهد. موارد مثبت کرونا دیروز با ۱۰ درصد افزایش به ۲۶.۵ درصد رسیده است و تعداد موارد علامت‌دار بیماری نیز در هفت روز ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.مرکز سلامت عمومی فرانسه تاکید می‌کند که مسئله بازگشت کرونا به فرانسه در پی افزایش موارد بستری و نیز پذیرش در بخش مراقبت‌های ویژه، نتیجه‌گیری شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اطراف ایران چند بمب اتمی وجود دارد؟

تزار، بزرگترین سلاح هسته‌ای جهان

تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

حمایت از غزه و با درخواست آتش بس تظاهرات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.