سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / وقتی مادر داغدار ناخواسته تایید می‌کند که اغتشاشاگران پسرش را شهید کردند!/ تیراندازی از سمت روبروی نیروهای انتظامی بوده است +فیلم

وقتی مادر داغدار ناخواسته تایید می‌کند که اغتشاشاگران پسرش را شهید کردند!/ تیراندازی از سمت روبروی نیروهای انتظامی بوده است +فیلم

فارغ از همه این مسائل آنچه که در روایت زینب مولایی‌راد غایب است پاسخ به این سوال است که چگونه نیروهای انتظامی این خانواده را به رگبار بستند که خودشان دو شهید و چندین مجروح می‌دهند؟!

  روز گذشته  فیلمی از صحبت‌های زینب مولایی‌راد، مادر شهید کیان پیرفلک منتشر شده است که روایتی از آنچه که اتفاق افتاد ارائه می‌دهد.

 در این روایت زینب مولایی‌راد مدعی می‌شود که فرزندش توسط نیروهای امنیتی کشته شده است! اما این سخنان این مادر داغ‌دیده درست برعکس این ادعا را تایید می‌کند.
زینب مولایی‌راد در ابتدای صحبت‌ش می‌گوید که «گفتم میثم بیا زود بریم، ساعت شش تیراندازی شروع می‌شود!».
سوال اینجاست که وی از کجا می‌دانسته است که ساعت شش قرار است تیراندازی بشود؟!
در ادامه مادر کیان پیرفلک می‌گوید که از جلوی نیروهای انتظامی رد شدیم، جلوتر که رفتیم یکی از نیروها گفت برگردید. ما برگشتیم و بعد ما را به رگبار بستند!
آنچه که از روایت زینب مولایی‌فرد بنظر می‌رسد این است که نیروهای انتظامی باتوجه به شرایط پرالتهاب و خطر حمله اغتشاشگران به خانواده پیرفلک، از آن‌ها می‌خواهند که از مسیر دیگر به مقصد خود بروند.
اغتشاشگران هم وقتی می‌بینند که یک ماشین با شیشه‌های دودی و با هشدار پلیس در حال بازگشت به سمت نیروهای انتظامی است، تصور می‌کنند که این ماشین از نیروهای انتظامی-امنیتی است که کار شناسایی انجام می‌دهد و بعد اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن کیان و چهار نفر دیگر می‌کنند.
بررسی واکنش رسانه‌های اغتشاشاگران در اینستاگرام هم این روایت را تایید می‌کند. این رسانه‌ها در ابتدا گفتند که دو موتور با نزدیک شدن به نیروهای پلیس آن‌ها را به رگبار بستند و از این اقدام تروریستی ابراز خوشحالی نیز کردند.
همچنین باتوجه به اینکه ماشین خانواده پیرفلک از طرف راننده در معرض شلیک قرار گرفته، مادر کیان تروریست‌ها را اصلا ندیده است!
فارغ از همه این مسائل آنچه که در روایت زینب مولایی‌راد غایب است پاسخ به این سوال است که چگونه نیروهای انتظامی این خانواده را به رگبار بستند که خودشان دو شهید و چندین مجروح می‌دهند؟! بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که تیراندازی از سمت روبروی نیروهای انتظامی بوده‌است.
یک نکته دیگر این است که تاکنون چندین فیلم از تروریست‌های موتور سوار همراه با اسلحه منتشر شده است و تعدادی از آن‌ها نیز بازداشت شده‌اند.
همچنین باید توجه داشت که نیروهای انتظامی اصلا مسلح به سلاح گرم و جنگی نیستند. در تایید این گزاره همین بس که تاکنون اغتشاشگرانی که در شهرهای مختلف نیروهای حافظ امنیت را مظلومانه به شهادت رساندند، حتی یک قبضه سلاح گرم هم از نیروهای پلیس به دست نیاوردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله تروریستی در مسکو/ دستکم ۴۰کشته و ۱۰۰ زخمی در حادثه تیراندازی

کنسرت کروکوس در آتش

کاریکاتور/ پشت صحنه تروریست‌ها، رژیم صهیونیستی و آمریکا است

اقلیم کردستان عراق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.