سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دیدار مضحک ماکرون با اپوزیسیون ورشکسته

دیدار مضحک ماکرون با اپوزیسیون ورشکسته

جلسه مشترک علی‌نژاد و ماکرون و اظهارات متوهمانه آنها حاکی از آن است که کفگیر غربی‌ها به تهِ دیگ خورده و جز حرکت‌های رسانه‌ای و زوزه کشیدن‌های بی‌جهت و دیدار با اپوزیسیون ورشکسته، چیزی در چنته ندارند.
مصی علی‌نژاد، از عناصر خودفروخته و پادوی سرویس‌های اطلاعاتی غرب، روز جمعه ۲۰ آبان با امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد.
ماکرون که کشورش در خیانت و خباثت علیه ملت ایران ید طولایی دارد در راستای لفاظی و مداخله در امور داخلی ایران و با هدف ریشارژ کردن ناآرامی‌های اخیر در کشور با مصی علی‌نژاد و گروهی از اپوزیسیون زن ایرانی در خارج از کشور دیدار کرد.
وی که به دلیل حمایت‌هایش از توهین به پیامبر اعظم (ص) و دین مبین اسلام در ایران به ابلیس پاریس معروف شده، در این دیدار مضحک که با استقبال ضدانقلاب مواجه شد، اغتشاشات در ایران را انقلاب نامید و گفت: «برای انقلابی که (این خانم‌ها) رهبری می‌کنند احترام قائل هستم.»!
پشت پرده جلسه ماکرون
با علی‌نژاد
بر اساس گزارشی که نشریه لوموند منتشر کرده، در جلسه ماکرون با فعالان اپوزیسیون زن ایرانی در خارج از کشور، علاوه‌بر علی‌نژاد، «لادن برومند» مؤسس دو سازمان بنیاد برومند و بنیاد NED (بنیاد ملی برای دموکراسی) و فرزند عبدالرحمان برومند از عاملین کودتای نوژه حضور داشته است.
لازم به ذکر است که «بنیاد عبدالرحمن برومند» یک موسسه وابسته به سازمان‌های آمریکایی است که در پوشش فعالیت‌های حقوق بشری علیه ایران اقدام می‌کنند و بنیاد NED (بنیاد ملی برای دموکراسی) وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا که به عابربانک اپوزیسیون معروف است، به‌طور سالانه بودجه‌ای را در اختیار بنیاد عبدالرحمن برومند قرار می‌دهد.
اگرچه ضدانقلاب سعی کرد با شگردهای تبلیغی خود القا کنند که نشست مزبور به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته اما به اذعان برخی چهره‌های فرانسوی که با علی‌نژاد دیدار جداگانه داشته‌اند، یکی از گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب تحت عنوان «عدالت برای کردستان» در برگزاری این نشست دست داشته‌اند.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده «کارولین فورست» نویسنده و فیلم‌ساز شناخته‌شده فرانسوی با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توئیتر از دیدار روز جمعه خود با مصی علی‌نژاد و همراهان او در پاریس خبر داد و نوشت که این نشست با تلاش گروه عدالت برای کردستان برگزار شده است.
علی‌نژاد هم این توئیت را در حساب شخصی خود در توئیتر بازنشر داد که به‌منزله تأیید نقش عدالت برای کردستان در برگزاری دیدار رئیس‌جمهور فرانسه با این گروه است.
برنارد لوی
و تأسیس گروه تجزیه‌طلب
گفتنی است گروه تجزیه‌طلب و معاند «عدالت برای کردستان» توسط «برنارد هنری لوی» یکی از یهودیان پرنفوذ ساکن فرانسه که نماد سازمان اطلاعات فرانسه و ناتو در منازعات بین‌المللی محسوب می‌شود، تأسیس شده و توسط او اداره می‌شود.
این فرانسوی صهیونیست که یکی از عوامل اصلی و پشت پرده بسیاری از کودتاها و شورش‌ها ازجمله در افغانستان، لیبی، بوسنی، سودان جنوبی، غائله تجزیه کردستان، لبنان و… بوده، در گفت‌وگویی که با فاکس نیوز داشته، نظرات عجیبی درباره ایران، ایرانیان را مطرح کرده و گفته است: «ایرانیان و آلمانی‌ها هر دو ژن نازی دارند و حضور ایران در لبنان و سوریه و عراق ناشی از توسعه‌طلبی برآمده از همین‌ژن نازی است.»
قابل‌توجه آنکه، روز یکشنبه ۸ آبان تصویری از دیدار مصی علی‌نژاد با برناد لوی منتشر شده بود.
او در این دیدار به برنارد لوی گفته است کاری که غرب با روسیه کرد و از اوکراین حمایت کرد، برای ایران هنوز انجام نشده و غرب باید علیه ایران فشار جنگی و اقتصادی بیشتری بیاورد.!
ضرورت هشیاری
دستگاه دیپلماسی کشور
بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، رئیس‌هیئت‌مدیره «گروه عدالت برای کردها» شخصی به نام «کاپلان» سرمایه‌گذار اصلی سازمان UANI (سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای) است که برای منافع سعودی و امارات، تحریم ایران را لابی می‌کند.
این سازمان که در اوج همه‌گیری کرونا با فشار بر شرکت‌های دارویی که مجوز فروش به ایران باعث توقف واردات واکسن 8 شرکت دارویی به ایران شد، سال ۲۰۱۹ برنامه‌ای با حضور ضدانقلاب و سخنرانی پمپئو برگزار و منافقین را آینده ایران معرفی کرده بود!
برنارد هنری لویی به همراه کاپلان در گروه «عدالت برای کردستان»(Justice For Kurds) هدف تشکیل کشور کردستان که نتیجه تجزیه ایران و عراق و سوریه و ترکیه است را دنبال می‌کنند.
یکی از فعالان حوزه رسانه روز گذشته به نکته جالبی در این خصوص اشاره کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت: گروه «عدالت برای کردستان» در معرفی خود نوشته است: «پس از مهار تروریسم [داعش]، دولت‌های غربی ملت کُرد را که آرزوی استقلالش را ۴ همسایه قدرتمندش [ایران، عراق، سوریه، ترکیه] هرگز نبخشیده‌اند به حال خود رها کرد» و در واکنش به این موضوع (یعنی نماندن غرب برای تحقق استقلال کردها) این سازمان تأسیس شده.
اینکه اپوزیسیون ویرانی‌طلب مطالبات مشروع مردم ایران را برای اهداف ایران‌ستیزانه ربوده تا مطالبات کشورهای متخاصم منطقه را جایگزین آن کند موضوع جدیدی نیست. اما میزبانی ماکرون از فرستادگان این سازمان تعرضی به استقلال سیاسی و تمامیت ارضی ایران و همچنین عراق، سوریه و ترکیه است.
جا دارد دستگاه دیپلماسی کشور در اقدامی هماهنگ با سه همسایه خود نسبت به این اقدام نامتعارف رئیس‌جمهور فرانسه اعتراض کنند.
مصی علی‌نژاد؛
پادوی فعال سرویس‌های بیگانه
مصی علی‌نژاد که طی سال‌های گذشته هویت خود را در خیانت و عناد با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و همچنین در قامت یکی از فعال‌ترین پادوهای رسانه‌های ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی بازتعریف کرده، در دوره کمپین فشار حداکثری ترامپ با وزیر خارجه او یعنی پمپئو دیدار و در آن از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کرد.
این عنصر خودفروخته و مزدور غرب در موارد بسیاری در قالب کارشناس برنامه‌های شبکه‌های معاند، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه مردم ایران شده است.
جلسه ماکرون با علی‌نژاد پس‌ازآن صورت گرفت که‌ اندیشکده آمریکایی «واشنگتن برای سیاست‌گذاری در خاور نزدیک» اوایل ماه گذشته در خبری اعلام کرد که در 26 آبان 1401، نشان پژوهشگرـ‌ سیاست‌ورز خود را به مصی علی‌نژاد اعطاء خواهد کرد!
او درباره جلسه خود با ماکرون نوشته است: «در دیدار دونفره با ماکرون گفتم آنچه در ایران دارد اتفاق می‌افتد انقلاب است. فرانسه می‌تواند نخستین کشور برای به رسمیت شناختن این انقلاب باشد. به‌جای جمهوری اسلامی با چهره‌های اپوزیسیون در آینده دیدار کنید و اتحادیه اروپا را برای پذیرش ایران سکولار آماده کنید»!
گرچه اپوزیسیون و معاندان نظام اسلامی در توهم کامل به سر می‌برند اما جلسه مشترک علی‌نژاد و ماکرون و اظهارات متوهمانه آنها حاکی از آن است که کفگیر غربی‌ها به ته دیگ خورده و جز حرکت‌های رسانه‌ای و زوزه کشیدن‌های بی‌جهت و دیدار با اپوزیسیون ورشکسته، چیزی در چنته ندارند.
درخصوص ورشکستگی و دریوزگی مزدور مواجب‌بگیر غرب کافی است به قراردادهای مصی علی‌نژاد با دولت آمریکا اشاره شود. اسنادی که طی چندین سال گذشته بارها منتشر شده و حاکی از آن است که وی حقوق بگیر واشنگتن بوده و بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ قراردادهایی به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است.
در کنار جوایز و دستمزدهای سرویس‌های غربی، به افشاگری اخیر مجری شبکه من‌وتو درباره تجارت مصی علی‌نژاد از اغتشاشات اشاره شود.
«سالومه سیدنیا» مجری شبکه من‌وتو در فایل صوتی که مهرماه سال جاری منتشر شد، درخصوص نحوه پادویی مصی علی‌نژاد گفت: «مصی صورت‌حساب 10 هزارپوندی برای کیوان عباسی [مدیرعامل من‌وتو] فرستاد؛ به خاطر انتشار کلیپ پویا بختیاری، بعد این بود که کیوان، مصی را بلاک کرد.»
وی همچنین گفته بود: «مصی دیگر در شبکه من‌وتو نیست و فقط در شبکه سعودی ایران اینترنشنال فعالیت دارد.»
در کنار لفاظی‌ها و تحریم‌های غربی و حمایت صریح و آشکار آنان از آشوبگران، حجم فعالیت‌های مصی علی‌نژاد و توجه مقامات غربی و مراکز وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی غرب به او نشان می‌دهد که اغتشاشات اخیر با موضوعیت «مقابله با حجاب» از سوی غرب، بدخواهان و معاندان نظام اسلامی ایران و در راستای پروژه ویران‌‌سازی ایران طراحی و هدایت و حمایت شده است؛ پروژه‌ای که با آگاهی و بصیرت ملت ایران به‌ویژه مراسم 13 آبان امسال به شکست محکوم شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جمهوری اسلامی دختران و زنان را محور خانواده و دارای نقش مؤثر اجتماعی می‌داند

دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

هاله غریط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.