سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رئیسی: سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است

رئیسی: سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است

رئیس‌جمهور در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با تأکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، گفت:‌ توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشورها است.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اراده ایران و روسیه ارتقای سطح روابط راهبردی در عرصه‌های مختلف است، این روابط را در حال تقویت و چشم‌انداز آن را روشن توصیف کرد و افزود: همکاری کشورهای مستقل،‌ قاطعانه‌ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی‌‌ثبات‌سازی آمریکا و متحدینش است.

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، اظهار داشت:‌ توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشورها است.

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد: برای توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های سیاسی، ‌تجاری، ‌انرژی،‌ کشاورزی و ترانزیت، بسیار فعالانه تلاش می‌کنیم و کمیسیون مشترک اقتصادی ایران ـ روسیه نیز به‌خوبی پیگیر اجرای توافقات رؤسای جمهور دو کشور است.

پاتروشف با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط با جمهوری اسلامی در قالب مجامع و سازمان‌های منطقه‌ای اظهار داشت: ایجاد جهان چندقطبی در راستای منافع همه کشورهای جهان است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد

/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم

وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.