سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ایران به یاد شهدای شاهچراغ به پاخاست/ مطالبه مردم؛ برخورد قاطع با مسببین ناامنی در کشور+ عکس و فیلم

ایران به یاد شهدای شاهچراغ به پاخاست/ مطالبه مردم؛ برخورد قاطع با مسببین ناامنی در کشور+ عکس و فیلم

مردم ایران اسلامی در سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاه‌چراغ شیراز خواستار برخورد قاطع با عوامل این حادثه دردناک شدند.

مردم ایران اسلامی در سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، خواستار برخورد قاطع با عوامل این حادثه دردناک شدند.

فارس|راهپیمایی مردم شیراز در اعلام انزجار از تروریست‌های تکفیری

مردم شیراز بعد از مراسم نمازجمعه امروز هم‌صدا با هم جنایت اخیر تروریست‌های داعش در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کردند و همچنین برخورد قاطع و بدون مماشات با برهم زنندگان جمعیت را خواستار شدند.

تهران|محکومیت حادثه تروریستی شیراز توسط مردم استان تهران/ ندای «مرگ بر آمریکا» در پایتخت طنین انداز شد

مردم شهرستان‌های استان تهران امروز در محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند «ملت ما بیداره از آمریکا بیزاره»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و… ضمن ابراز همدردی با خانواده شهادی حادثه شیراز انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

خراسان رضوی|راهپیمایی مردم‌ مشهد در محکومیت جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ

مردم ولایت‌مدار مشهد بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان‌های منتهی به حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام ضمن محکوم کردن جنایات تروریست‌ها در سومین حرم اهل بیت در ایران، خواهان برخورد قاطع با مسببان این حادثه شدند.

مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر منافق خواستار برخورد با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت کشور شدند.

آذربایجان شرقی|خروش مردم آذربایجان؛ بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ

مردم آذربایجان امروز با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایت خونین مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بستند و برای دفاع از ولایت و خاک پاک وطن اعلام آمادگی کردند.

این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آل‌هاشم از مصلی امام خمینی(ره) تا میدان ساعت برگزار شد در محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت به حرم نورانی شاهچراغ(علیه السلام) و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه برگزار شد.

نمازگزاران تبریز همچنین حرکات اخیر هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم کردند. راهپیمایی کنندگان در طول مراسم که پرچم ایران و تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل را در دست داشتند شعارهای « آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ» مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، مرگ بر داعشی ، آشوبگر داعشی پیوندتان مبارک، اقدام آشوبگران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند و خواستار برخورد با آشوبگران و فتنه گران شدند.

خراسان شمالی| خروش مردم خراسا‌ن‌شمالی علیه جنایت شیراز

مردم بجنورد پس از نماز جمعه این شهرستان در محکومیت جنایت حرم شاهچراغ شیراز راهپیمایی و این جنایت را محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه گر این جنایت که باعث به شهادت رسیدن ۱۵ نفر از زائران حرم احمد ابن موسی، شاهچراغ شد را محکوم کردند.

.

مردم خواستار برخورد شدید با عاملین و آمرین این جنایت شدند. آنها برخورد قاطع نیروی‌های امنیتی با اغتشاشگران که باعث چنین جنایاتی شد را خواستار شدند.

هرمزگان|تجمع باشکوه مردم بندرعباس در محکومیت جنایت تروریستی شیراز

نمازگزاران ظهر جمعه در بندرعباس در اجتماع باشکوهی پس از برگزاری نماز جمعه امروز، جنایت تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را محکوم کردند.

با وجود آفتاب سوزان و گرمای ۳۷ درجه اما مردم بندرعباس به همراه خانواده و فرزندان کوچک خویش در این تجمع حضور یافته بودند.

اردبیل|مردم اردبیل یک‌صدا برای محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ

اردبیلی‌ها به‌نام ایران، برای همدردی با خانواده‌های داغدار جنایت شیراز، برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و برای دفاع از ایران و ایرانی‌ها آمدند، با ملت ایران در جای جای میهن عزیزمان یک‌دل و یک‌صدا شدند و یک‌صدا فریاد « زنده باد ولایت فقیه» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» دادند.

ندای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر دشمنان جمهوری اسلامی ایران، در آسمان اردبیل طنین‌انداز شد تا باری دیگر مردم اردبیل هم همانند سایر هموطنان‌مان ثابت کنند که مقابل دسیسه چینان و دشمنانی که خون مردم بی‌گناه ایران را می‌ریزند، خواهند ایستاد.

خراسان جنوبی|راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در اعتراض به جنایت تروریستی شیراز

امروز مردم خراسان جنوبی هم، همصدا با دیگر نقاط ایران پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و با راهپیمایی سراسری، انزجار خود را از جنایت دشمنان در شیراز اعلام کردند.

مردم در بیرجند همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه در مسیر مصلی تا میدان آدینه راهپیمایی کرده و با شعارهای “جانم فدای رهبر”، “مرگ بر منافق” و “تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم” اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.

زنجان|خروش مردم زنجان:«زنجانیلار قان ورر انقلابا جان ورر» +

مردم استان زنجان بار برگزاری راهپیمایی پر شکوه جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان و آمران این جنایت شدند.

مردم همچنین با شعارهای«زنجانیلار قان ورر انقلابا جان ورر، داعشی بی ریشه، شیراز دمشق نمی‌شه، زنجانیلار اویاخدور انقلابا دایاخدور، زن زندگی شهادت، شیراز ما تسلیت و …» حمایت خود را از نظام و انقلاب و ولایت فقیه اعلام کردند.

مازندران|خروش مردم‌ مازندران در محکومیت جنایت خونین مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ و حادثه آمل

مردم همیشه در صحنه مازندران نیز امروز با خلق حماسه‌ای دیگر پس از اقامه‌ نمازجمعه همگام با مردم  در سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند.

راهپیمایان با سردادن شعار و محکومیت حمله ددمنشانه دشمن علیه زائران شاهچراغ، ضمن محکویت ابن حرکت و آشوب‌های مختلف اعلام کردند که مردم مازندران همچون همیشه در صحنه حاضرند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد آشوبگران و دشمنان آرام به کارهای ددمنشانه خود برسند.

.

یزد|یزدی‌ها کشتار مظلومانه مردم شیراز در حرم شاهچراغ را محکوم کردند

ظهر امروز مردم دارالعباده در نقاط مختلف استان یزد بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و مجازات سریع عاملین را خواستار شدند.

نمازگزاران یزدی از محل مسجد ملااسماعیل، محل اقامه نماز جمعه به سمت تیکه امیرچقماق راهپیمایی و با سردادن شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر فتنه گر، خشم و انزجار خود را علیه تروریست های تکفیری و استکبار جهای اعلام کردند.

آذربایجان غربی|مردم ارومیه حادثه تروریستی شاه چراغ را محکوم کردند

در پی حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم وطنانمان شد مردم ولایت مدار آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

.

البرز|هم‌صدایی مردم البرز در محکومیت اقدام غیر انسانی شاهچراغ

مردم شهید پرور و انقلابی استان البرز، در پی اقدام وحشیانه و تروریستی در حرم شاهچراغ علیه السلام، پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور به منظور محکومیت این اقدام غیر انسانی به پا خواستند.

..

راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی استان البرز در مرکز استان، از مصلی امام خمینی (ره) آغاز و تا امامزاده حسن(ع) ادامه پیدا کرد.

خوزستان|مردم اهواز در محکومیت جنایت تروریستی شیراز راهپیمایی کردند

 مردم اهواز پس از نماز جمعه این شهرستان در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ شیراز راهپیمایی و این جنایت را محکوم کردند. مردم مومن و انقلابی اهواز انزجار خود را از این حرکت ددمنشانه دشمن علیه مردم بی‌دفاع در حرم شاهچراغ با مشت‌های گره کرده اعلام کردند.

مردم در پایان خواستار برخورد شدید با عاملین و آمرین این جنایت و همچنین برخورد قاطع نیروی‌های امنیتی با اغتشاشگران که باعث چنین جنایاتی شد را خواستار شدند.

گیلان|انزجار طلایه‌داران بصیرت در محکومیت از حادثه خونین شاهچراغ

مردم ولایت مدار استان گیلان در پی هتک حرمت و جسارت به حرم مطهر احمد بن موسی(شاهچراغ) و شهادت چندین تن از هموطنان، با حضور آحاد مختلف مردم، نماینده عالی دولت در گیلان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

در این تجمع، مردم ولایتمدار رشت، میدان مصلی رشت تا میدان فرهنگ را با حضور پرشور خود طی کرده و با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، تا پای جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد، هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی، انزجار خود از اسنکبار و حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داده و خواستار اشد مجازات برای عاملین و بسترسازان این جنایت هولناک شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عبدالحمید قدیریان: زبان هنر از دیپلماسی هم تاثیرگذارتر است

حضور ایران در شصتمین بینال ونیز

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.