سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اجتماع «بانوان فاطمی» در تبریز+ تصاویر

اجتماع «بانوان فاطمی» در تبریز+ تصاویر

اجتماع «بانوان فاطمی» به مناسبت فرا رسیدن 17 ربیع الاول به منظور حمایت از کیان و حریم خانواده و عفاف و حجاب در امامزاده سیدحمزه تبریز برگزار شد.

تبریز، اجتماع  «بانوان فاطمی» به مناسبت فرا رسیدن 17 ربیع الاول مصادف با سالروز ولادت خاتم الانبیاء پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) موسس مکتب و مذهب جعفری، به منظور حمایت از کیان و حریم خانواده و عفاف و حجاب در امام زاده سید حمزه تبریز برگزار  شد.

بانوان و دختران  تبریزی حاضر در این تجمع، با سر دادن شعارهای انقلابی، ضمن حمایت از حجاب و عفاف در جامعه، اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

بانوان و دختران تبریز ضمن محکوم کردن ساختارشکنی های اخیر و اهانت به قرآن کریم، با سر دادن شعارهای “مرگ بر آشوبگر” ،”مرگ بر فتنه گر” و… حرکت آشوبگران را محکوم کردند.

“ای پرچمت ما را کفن”، “وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد”،”این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده”، “تا خون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست”، “ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده”،  از دیگر شعارهای بانوان حاضر در این تجمع بود.

حضور اقشار مختلف بانوان از پیر و جوان گرفته تا افراد میانسال و دانش آموز و حتی دختران خردسال چادری که دست در دست مادرانشان داشتند، از جلوه‌های این تجمع در شهر تبریز بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ترکیب بندی به مناسبت ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها)/ دوباره نام علی را سر زبان‌ها بُرد

مجتبی خورسندی، شاعر جوان آئینی کشورمان ترکیب بندی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) سرود.

مراسم ازدواج زوج هایی که شهدا شاهد عقدشان بودند

اجتماع راه بهشت/زوج‌هایی که مراسم عقدشان در حسینیه معراج شهدای تهران انجام شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.