سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / واکنش فضائلی به سخنان حسن عباسی و دبیر ستاد امر به معروف

واکنش فضائلی به سخنان حسن عباسی و دبیر ستاد امر به معروف

مهدی فضائلی نوشت: موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارت بار است.

مهدی فضائلی در توییتر نوشت: «موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارت بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.»

گفتنی است؛ سخنان حسن عباسی در خصوص ورزشکاران و خانواده‌هایشان تاکنون مورد واکنش بسیاری از جمله ورزشکاران قرار گرفته است.

هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز به تازگی برای مقابله با بدحجابی در خودروها طرحی پیشنهاد داد که بسیاری از جمله مسئولان و فعالان فرهنگی و دینی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

احوال کسانی که هشتگ زدند که ما بی ناموسیم

ويدئو/ احوال کسانی که هشتگ زدند که ما بی‌ناموسیم

دیدار با رهبر انقلاب با پیگیری‌های مکرر روحانی انجام شد

مهدی فضائلی:

یک دیدگاه

  1. هرچه زودتر هاشمی گلپایگانی را باید نه تنها برکنار کرد بلکه سریع این خروس بی محل را باید محاکمه و مجازات کرد که نه تنها تاحال قدم خیری برای آرامش و رشد جامعه برنداشته بلکه با سخنان غیر تخصصی و تحریک آمیزش، دوستان را ناراحت و غیر دوست را جری و به لج کردن واداشته…
    از این نوع مدیران تازه به دوران رسیده، به کمک رانت های فامیلی و آشنایی، کم نداریم، ولی تعجب آور است در این اوضاعی که باید جامعه ملتهب را آرامش بخشید، امثال گلپایگانی که خطاهای فاحش می‌کنند باز در سمت خود هستند و موجب برهم زدن اوضاع می‌شوند، یعنی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند!!
    و برخی نه او را ساده لوح، بلکه نفوذی دشمن می‌دانند…
    در هر صورت باید فوری برکنار سپس محاکمه جدی شود تا اگر نفوذی بودنش ثابت شد، سر نخ های دیگر یافت شوند و مدیران دیگر هم عبرت بگیرند!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.