سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / تجمع ضدصهیونیستی مردم عاشورایی تهران در میدان فلسطین برگزار شد

تجمع ضدصهیونیستی مردم عاشورایی تهران در میدان فلسطین برگزار شد

تجمع ضدصهیونیستی مردم عاشورایی تهران عصر سه‌شنبه با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان فلسطین برگزار شد.

این مراسم راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم به صورت رسمی آغاز شد. پس از تلاوت آیات قرآن نیز سرود ملی با همخوانی مردم، در میدان فلسطین پخش شد.
پلاکاردهای حاوی مطالب و شعارهایی مانند «اسرائیل خون‌آشام مانند زالو عمرش کوتاه است، عزت از آن نسل مسلمان و مبارز فلسطین است»، «فلسطین تنها نیست»، «نسل سلیمانی تا آزادی قدس در میدان جهاد است»، «تجلی بصیرت، اطاعت از ولایت، مطیع امر رهبریم» و «رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است» در دست حاضرین در این تجمع به چشم می‌خورد. در این تجمع شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر داده شد. همچنین، گروه شمیم یاس قطعه‌ای را با محوریت پاسداشت فلسطین در این مراسم اجرا کردند و امیر عباسی به ذکر مصیبت امام حسین(ع) پرداخت.
سردار فدوی:
روند پر کردن دست فلسطینیان را ادامه می‌دهیم
  دریادار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تجمع گفت: از آغاز نهضت اسلامی در سال ۱۳۴۲، امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین مسئله جهان اسلام را آزادی قدس شریف اعلام کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر جبهه‌ای حق است که شرایط را برای ظالمان تعیین می‌کند و رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش این شرایط است. این وعده خداست که حزب‌الله پیروز میدان و حزب شیطان به‌طور قطع شکست می‌خورد.
جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی دست فلسطینیان را پر کرد؛ این روند دائمی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهد داد.
سردار فدوی با تأکید بر جایگاه والای شهدا خاطرنشان کرد: به‌طور قطع، شهدای فلسطینی از زمان حیات‌شان، قوی‌تر و تأثیرگذارتر هستند، همان طور که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌تر است. وی تصریح کرد: به‌دلیل اینکه رژیم صهیونیستی ظالم و باطل است، ان‌شاءالله ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.
نماینده حماس در تهران:
ما ملت امام حسین(ع) هستیم
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران نیز در این تجمع اظهار داشت: در ابتدا به ملت و رهبران کشور بزرگ ایران که همواره به خوبی حامی و پشتیبان برادران مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند سلام و درود می‌فرستم.
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود فرمودند سال‌ها قبل فلسطینی‌ها با سنگ مبارزه می‌کردند و امروز به موشک‌های نقطه‌زن مجهز هستند و این یعنی پیشرفت‌.
نماینده جنبش حماس در تهران خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند ما معتقد هستیم قدس و فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و در مسجدالاقصی نماز صبر و نماز شکر خواهند خواند. ایشان فرمودند حماس در قلب حرکت فلسطین قرار دارد و فلسطین در قلب حرکت دنیای اسلام قرار گرفته است.
قدومی ضمن تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از اعضای گردان‌های قدس به ملت فلسطین تصریح کرد: حقیقت این است که ما در یکی از مراحل نبرد با دشمن فلسطین هستیم و اعلام می‌کنیم خون ما، راه و مقدسات ما در فلسطین یکی است و هیچ‌کس نمی‌تواند میان ما تفرقه بیندازد.
وی افزود: ما بر سر جهاد و برادری با یکدیگر عهد بسته‌ایم و راه قدس مسیر ما است و ما سرنوشت مشترک داریم و با شهدا عهد بستیم این راه را ادامه دهیم و سلاح خود را زمین نگذاریم.
دشمن صهیونیستی
مستحق کیفر در دادگاه‌های بین‌المللی
و حقوق بشری است
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: مسئولیت این تجاوز متوجه رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم با ترور فرمانده مقاومت آغازگر این جنگ بود.
قدومی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی با هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین‌المللی و حقوق بشری است.
وی افزود: همان‌گونه که در ابتدا گفتم نبرد ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و هدف راهبردی این نبرد زوال و نابودی رژیم اشغالگر و توقف جنایت آنها علیه ملت فلسطین از نهر تا بحر است. در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته فلسطینی‌ها در ۲۰ نقطه مستقیماً با رژیم صهیونیستی وارد حمله و درگیری شدند و این به معنای یک جنگ تمام‌عیار با مجاهدت فلسطینی‌ها و توان نیروهای مقاومت است.
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: امروز می‌بینیم مقاومت در کمین رژیم صهیونیستی نشسته و خواب را از چشمان آنها ربوده تا آنها از این سرزمین بیرون رانده شوند و به‌رغم تمام این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها، دشمن صهیونیستی هرگز قادر نخواهد بود عزم و اراده فلسطینی‌ها را تضعیف کند و هیبت آن را در هم شکنند. آنها در نهایت از فلسطین بیرون رانده خواهند شد.
قدومی تاکید کرد: آنهایی که جان خود را در راه دفاع از فلسطین فدا کردند، قیام و انقلاب حسین(ع) را حفظ کردند. ما ملت امام حسین(ع) هستیم. سلام بر روح پرفتوح حاج قاسم سلیمانی که به این شعار تاکید کردند. ما ملت پیروز و ملت حسین(ع) هستیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از دانشگاه شریف و تهران تا‌ هاروارد و MIT

تظاهرات دانشجویان آمریکایی

نهضت ساخت پارکینگ در تهران ادامه دارد/ آخرین آمار

وعده شهردار تهران برای پارکینگ‌سازی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.