سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / نشریه آمریکایی: جنگ دوم داخلی شروع شد

نشریه آمریکایی: جنگ دوم داخلی شروع شد

مجله آمریکایی «نشنال اینکوایرر» در عنوان اصلی خود نوشته که «جنگ داخلی دوم در آمریکا فوران کرد.»
مجله آمریکایی نیم قطع ومصوّر نشنال اینکوایرر که قدمتی حدود 96 ساله دارد، در عنوان اصلی روی جلد خود نوشته که «جنگ داخلی دوم در آمریکا فوران کرد!» این عنوان درحالی نوشته شده که نظرسنجی دانشگاه شیکاگو نشان می‌دهد حدود یک سوم آمریکایی‌ها بر این باورند که ممکن است بزودی لازم شود ضد دولت سلاح به دست بگیرند. براساس نظرسنجی جدید مؤسسه سیاست وابسته به دانشگاه شیکاگو، اکثرآمریکایی‌ها بر این باورند که دولت آمریکا فاسد است. این نظرسنجی نشان می‌دهد شکاف بین محافظه‌کاران و لیبرال‌ها در سراسر آمریکا رو به افزایش است و یک چهارم آمریکایی‌ها می‌گویند به علت مسائل سیاسی دوستان خود را از دست داده‌اند.
اوضاع اسفبار سالخوردگان
خبر دیگر از آمریکا این‌که بر اساس اعلام دانشگاه ماساچوست و شاخص کهنسالی بوستون، ۵۴ درصد از زنان سالخورده آمریکایی که به تنهایی زندگی می‌کنند بر اساس استانداردهای فدرال فقر، فقیر هستند و درآمد کافی را برای پرداخت هزینه‌های ضروری خود ندارند. در این تحقیق همچنین آمده، در مجموع ۴۵ درصد از مردان سالخورده نیز با وضعیت مشابهی رو‌به‌رو هستند.
ترامپ: مضحکه خاص و عام شده ایم
همچنین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی به شدت از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت که آمریکا به «جوک» تبدیل شده است. ترامپ شنبه شب در جمع هوادارانش در شهر «تامپا» واقع در ایالت فلوریدا گفت: «ما کشوری هستیم که دیگر مورد احترام نیست و کسی در سراسر دنیا به حرفمان گوش نمی‌دهد. ما کشوری هستیم که از بسیاری جهات جوک شده است و ما کشوری هستیم که با آزادی، مساوات و مذهب دشمن است.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت

رسانه‌های صهیونیستی

تاریخ تلخ

ربیعی سخنگوی دولت بی تدبیر و ناامیدو خروج ترامپ از برجام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.