سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / وضعیت درمانی آیت‌الله ناصری از زبان پزشک معالج

وضعیت درمانی آیت‌الله ناصری از زبان پزشک معالج

عضو تیم درمانی حضرت آیت‌الله ناصری با اشاره به آخرین وضعیت حال ایشان گفت: حضرت آیت‌الله ناصری در آی سی یو هستند و یک تیم مجرب متشکل از چندین متخصص در حال درمان ایشان هستند.

مجید حسین‌زاده یکی از اعضای تیم درمانی حضرت آیت‌الله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت حال ایشان اظهار داشت: حضرت آیت‌الله ناصری در بخش آی سی یو بستری هستند و یک تیم مجرب متشکل از چندین متخصص در حال درمان ایشان هستند.

وی با بیان اینکه ایشان در یک وضعیت با کاهش سطح هوشیاری قرار دارند، افزود:

حضرت آیت‌الله ناصری از لحاظ قلبی، مغزی و کلیوی و ریوی در حال درمان هستند و روزانه گروهی از متخصصان مرتبط ایشان را ویزیت می‌کنند و با تبادل نظر درباره ادامه درمان ایشان تصمیم‌گیری می‌شود.

حسین‌زاده بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط جسمی ایشان تا حدودی ناپایدار است محتاج دعای خیر مردم هستیم تا ان شاء الله با دعای خیر دوستداران ایشان، بهبودی کامل حاصل شود.

آیت الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی مشهور به آیت الله ناصری (زادهٔ: ۱۳۰۹، دولت آباد برخوار) مجتهد، استاد اخلاق که حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج، حوزه علمیه صاحب الزمان عج ، حوزه علمیه نرجس خاتون و مرکز دیجیتال حضرت ولی عصرعج در دولت آباد ، موسسه تحقیقات نجوم اسلامی و موسسه دارالهدی قم و بنیاد علمی – فرهنگی هاد تحت اشراف وی می باشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صد رحمت به توپ میرزا آقاسی..

وعده صادق

معلول نخاع گردنی نجف آبادی چطور طراحی صنعتی می کند؟

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.