سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / زن مسلمان و شجاع نروژی خودروی اهانت‌کننده به مقدسات اسلامی را واژگون کرد

زن مسلمان و شجاع نروژی خودروی اهانت‌کننده به مقدسات اسلامی را واژگون کرد

 یک زن مسلمان در نروژ پس از آنکه رهبر یک گروه ضد اسلام اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم کرد، آن‌قدر این هتاک را با خودرو تعقیب کرد تا سرانجام، خودرواش را در فرصتی مناسب واژگون کرد!
«لارس تورنسن» رهبر یک گروه هتاک ضد اسلامی که همچون سایر هتاکان، نگران گرایش مردم به این دین مقدس و عضو جنبش «اسلامی کردن نروژ را متوقف کنید» است، چند روز پیش در «اسلو»، در اقدامی تحریک‌آمیز، اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در منطقه‌ای که مسلمانان در آن زندگی می‌کنند کرد. به گزارش شبکه خبری الجزیره، این اقدام تحریک‌آمیز خشم مسلمانان را برانگیخت و تعدادی از آنها برای خاموش کردن آتش شتافتند و تعدادی نیز به این اقدام اعتراض کردند.
«تورنسن» پس از این حماقت و با مشاهده خشم مردم، با خودرو اش‌گریخت که پس از آن یک زن مسلمان با خودرو به تعقیب این هتاک نروژی پرداخت و توانست خودروی تورنسن را واژگون کند. پلیس نروژ اما در یک اقدام عجیب بدون توجه به اقدام هتاکانه «لارس تورنسن»، اقدام به بازداشت این زن مسلمان کرد!
 به گزارش فارس طی ماه‌های اخیر هتک حرمت قرآن و آزار و اذیت مسلمانان در کشورهای اروپایی به شدت افزایش یافته این در حالی است که پلیس این کشورها، واکنش چندانی به هتک حرمت مقدسات مسلمانان نشان نمی‌دهند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

استقبال هنرمندان از غزل رهبر معظم انقلاب

هنرمندان و شاعران کشور تازه‌ترین آثار خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام مرتضی اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند

کتاب چالش‌های تاریخی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.