سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / استیصال رژیم صهیونیستی در برابر امواج ناامنی/ تابستان داغی که در انتظار رژیم صهیونیستی است

استیصال رژیم صهیونیستی در برابر امواج ناامنی/ تابستان داغی که در انتظار رژیم صهیونیستی است

صحنه درگیری ایران با رژیم صهیونیستی به گستره جغرافیایی و ابعاد متفاوت دیگری کشیده شده است که اقدامات انجام شده رژیم صهیونیستی نه از روی قدرتمندی که از سر ضعف است.

بیش از چند دهه از مبارزه مجاهدین بدون مرز و تبدیل راهبرد توسعه طلبی ارضی رژیم صهیونیستی «از نیل تا فرات» به آرزوی دست نیافتنی برای صهیونیست ها می گذرد. با قدرتمندی روز افزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مخصوصا در زمینه نظامی-امنیتی و خروج آهسته پدر این فرزند نامشروع یعنی آمریکا از منطقه غرب آسیا و توجه آن به روسیه وچین، این غده سرطانی بیش از پیش خود را در معرض خطر و نابودی می بیند.
 
روند رو به نابودی رژیم صهیونیستی از محاصره سرزمینی و راهبردی که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، آویو کوخاوی از آن با عنوان نبرد رژیم در شش جبهه اعتراف می کند تا شکاف های اجتماعی درون رژیم، بی ثباتی سیاسی در پارلمان و دولت، دیدگاه های پارانوئیدی دهه هشتم و مبارزات گسترده آزادی خواهان فلسطینی باعث شده تا این رژیم با دست و پا زدن به هر قیمتی، از روند رو به نابودی خارج یا آن را متوقف کند.
 
این رژیم با تلاش مفتضحانه برای کشاندن درگیری به داخل مرزهای جمهوری اسلامی در دهه گذشته، با ارائه توهمات خود تحت راهبردهای دالان، هزار زخم و اختاپوس و اقداماتی چون ترور شخصیت های موثر و خرابکاری در تاسیسات، تنها هزینه ‌های درگیری خود را بیشتر کرده و سرعت روند نابودی خود را افزایش داده؛ و رسانه صهیونیستی هاآرتص به شکست اقدامات رژیم اشغالگر اعتراف کرده، چرا که پیشرفتی در تغییر راهبرد های جمهوری اسلامی کسب نکرده است.
 
اکنون صحنه منازعه و درگیری ایران با رژیم صهیونیستی به گستره جغرافیایی و ابعاد متفاوت دیگری کشیده شده است که با اندکی مطالعه و بررسی، هر عقل سلیمی در می‌یابد که اقدامات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی بر خلاف برساخت رسانه‌ای موجود نه از روی قدرتمندی که از سر ضعف است. 
کشته شدن مجدد جاسوسان موساد در اربیل
خردادماه امسال بود که رسانه‌های محلی اقلیم کردستان عراق خبر از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در اربیل در 18 خردادماه دادند اما به نقل از برخی رسانه های وابسته به مقاومت اسلامی عراق از جمله صابرین نیوز بدون معرفی مجری عملیات در نتیجه این حمله، چند تن از عوامل رژیم صهیونیستی از جمله فردی به نام «ایلاک رون» فرمانده جوخه ترور سازمان جاسوسی موساد کشته شده است.
 
 همچنین نجاح محمد علی روزنامه نگار و تحلیلگر مشهور عراقی در توئیتی کشته شدن صهیونیست مذکور در حمله به شهر اربیل را تایید کرد.
 
دو روز بعد از این حادثه، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی به هلاکت دو افسر موساد در جریان انفجار یک رستوران در ابوظبی اعتراف کرد که طی این اتفاقات مقامات رژیم صهیونیستی از شهروندان سرزمین های اشغالی خواستند تا اطلاع ثانوی از سفر به امارات و ترکیه خودداری کنند.
تسلسل آتش سوزی در سرزمین های اشغالی
رژیم صهیونیستی در راستای راهبردهای توهمی خود بخشی از اقداماتش را در ضربه به تاسیسات ایران برنامه ریزی کرده بود.
 
 فارغ از پاسخ های هم سطح در درون سرزمین های اشغالی، جدیدترین پاسخ فراتر از انتظار، موشک های چند تنی بر سر ایستگاه جاسوسی خود در اربیل بوده که در ازای عملیات های کوادکوپتری دریافت کرده است.
 
سیستم رسمی رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای برای جلوگیری از انتشار وسیع اخباری که نشانه‌ای از ضعف رژیم باشد دارد، با شروع ماه جدید تا کنون اخبار درزکرده در برخی منابع محلی و شبکه‌های اجتماعی حاکی از ثبت 23 مورد آتش سوزی و حوادث غیر عادی در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی می باشد.
 
سرزمین‌های اشغالی از روز سوم خردادماه شاهد حوادث پی‌درپی و اختلالات گسترده است.
 
دومینو آتش سوزی با حادثه‌ای درکارخانه کشتی‌سازی، وقوع انفجار و آتش‌سوزی گسترده در صنایع پتروشیمی بندر حیفا آغاز شد.
ساعاتی بعد در همان روز شبکه های اجتماعی صهیونیستی خبر از اختلالات قابل ‌توجه در عملکرد پمپ‌های بنزین شهر ریشتون لتزیون با فاصله 100 کیلومتری از بندر حیفا دادند که این امر منجر به انفجار و آتش سوزی چند پمپ بنزین شد.
 
همزمان با اتفاقات بندر حیفا و شهر ریشتون لتزیون، راه‌آهن رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که به ‌دلیل آتش‌سوزی در مسیری از منطقه اشکلون، تردد قطار بین ایستگاه‌های اشکلون ـ سدروت ـ افکیم ـ بیر شوا موقتاً متوقف شده است.
 
گفتنی است که خط راه آهن اشکلون-بیر شوا فاصله‌ای 150 کیلومتری از بندر حیفا و 40 کیلومتری از ریشتون لتزیون دارد.
 
روز بعد از حادثه برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی در بعدازظهر چهارشنبه با انتشار تصاویری از وقوع انفجار در ایستگاه گاز سولون و آتش‌سوزی در مخازن گاز شهر اشغالی حیفا در ساحل شیمن خبر دادند.
 
در ادامه این حوادث، منطقه‌ صنعتی شهر قلنسوه در استان مرکزی سرزمین‌های اشغالی که از جهاتی قطب صنایع چوب این استان هم محسوب می‌گردد، دچار حریق گسترده شد. 
 
به گفته رسانه های داخلی رژیم نوع حریق و آسیب‌های آن اختلال زیرساخت ‌های برق صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن را سبب می‌شود.
 
همچنین چند روز بعد، گزارش آتش‌سوزی شدیدی هم در یک مرکز صنعتی غذایی در سرزمین‌های اشغالی رخ داد که گفته می‌شود در داخل یک واحد فرآوری گوشت بوده است.
 
شرکت تامبور یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده مصالح ساختمانی رژیم صهیونیستی که در زمینه رنگ، پوشش و مصالح ساختمانی پیشرفته فعالیت دارد که عمدتا رنگ و پوشش‌های خاص برای کشتی‌ها و تجهیزات نظامی می‌باشد.
این کارخانه در منطقه صنعتی عکا در خردادماه  با وقوع انفجاری دچار حریق گسترده شد.

 
به‌رغم تلاش ‌های صهیونیست ها مبنی بر سانسور و سرپوش گذاشتن بر حوادث و تحولات امنیتی، منابع خبری در 12 خرداد از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند. بر اساس گزارش ‌های به‌دست‌آمده، آتش‌سوزی در نزدیکی شهر رهط واقع در شمال صحرای النقب رخ داده است.
 
همچنین یکی از مراکز صنعتی شهر ایلات (جنوبی‌ ترین نقطه فلسطین اشغالی) دچار حریق شده بود که با طولانی شدن آتش‌ سوزی انفجاری رخ داد و به واحد های مسکونی اطراف کشیده شد.
 
 بنا بر اظهار نظر رسانه های محلی رژیم صهیونیستی، آتش‌سوزی عامل بیرونی داشته است. لازم به ذکر است بندر ایلات یکی از شهرهای توریستی فلسطین اشغالی است که هرساله میلیون ‌ها گردشگر داخلی و خارجی از آن بازدید می‌کنند.
 
رسانه‌ های عبری ‌زبان در 15 خرداد از آتش‌سوزی مهیبی در منطقه صنعتی عراد واقع در صحرای نقب خبر دادند که انبار منسوجات و مواد پلاستیکی طعمه آتش شده و زبانه‌ های دود و آتش از مسافت‌ های دور نیز قابل رویت بوده است.
 
آتش سوزی های پی در پی که در مناطق مختلف در حال روی دادن بوده است در17 خردادماه به  منطقه ارعرا از توابع منطقه اشغالی حیفا بازگشته و یک کارخانه تولید مصالح ساختمانی دچار حریق گسترده شد که با گسترش آتش‌سوزی به بزرگراه حریق وسایل سنگین ترابری را نیز در پی داشته است. همچنین حریق به مناطق مسکونی اطراف کشیده شده و باعث تخلیه سکنه این مناطق به شعاع چندین کیلومتر شده است.
 
بر خلاف رویه رژیم اشغالگر در بایکوت رسانه ای این حوادث که طی هفته‌ های اخیر رو به افزایش بوده است، اداره رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر آتش سوزی 18 دستگاه اتوبوس در21 خرداد ماه را تایید و گفته است که این آتش‌سوزی به دلایل نامعلومی در پایانه مرکزی شهر صفد واقع در شمال فلسطین اشغالی رخ داده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی در همان روز خبر دادند، خودرو‌یی به ‌روی یک تریلر حمل خودروهای صفر کیلومتر در جاده آراوا در نزدیکی شهرک یوتوتا در سرزمین ‌های اشغالی به‌‌ ناگهان دچار حریق شد و حریق پس از انفجار به خودروهای دیگر سرایت کرد.
 
به موجب این اتفاق نیروی های امنیتی رژیم اشغالگر قدس به ‌دلیل اهمیت موضوع جاده 90 را از هر دو طرف چند ساعت مسدود کردند.
 
در ادامه حوادث غیر عادی در مدت زمان کم مانند انفجار و آتش سوزی‌های مهیب، یک انبار تجهیزات فنی ـ مهندسی در منطقه‌ صنعتی کریوت‌ حسیدیم به ‌مساحت تقریبی 1000 مترمربع در 23 خرداد طعمه حریق شد. به‌ دلیل گستردگی این حادثه تعداد زیادی از آتش ‌نشانان ایستگاه ‌های کریوت در محل حاضر شدند.
 
بامداد روز چهارشنبه 25 خردادماه کارخانه‌‌ای در منطقه روحووت واقع در تل آویو به دلیل نشت ماده سمی آمونیاک، دچار حریق شده است. فلسطین الیوم گزارش داد که چندین نفر بر اثر استنشاق آمونیاک این کارخانه که در جنوب تل آویو واقع شده زخمی و راهی بیمارستان شدند.
در همین روز در شبکه‌های اجتماعی مناظق اشغالی ویدیوهای حریق در تاسیسات از فاصله دور و ستون بلندی از دود غلیظ که منطقه را فراگرفته است، منتشرشد. که به تبع آن منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه بندر اشغالی حیفا واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.
در27 خردادماه منابع خبری رژیم صهیونیستی از آتش سوزی در یکی دیگر از کارخانه ها که وظیفه پشتیبانی از تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی را بر عهده داشت، خبر داد این شرکت تولید‌کننده بُردهای مدار چاپی آلتک واقع در منطقه پتخ‌تیکوا می باشد.
 
بعد از ظهر همین روز در منطقه دیگری، کارخانه‌ تولید محصولات غذایی گروه عوف‌تُوْ که در منطقه‌ صنعتی بیت‌شان فلسطین اشغالی واقع شده است، دچار آتش‌سوزی شد. این کارخانه یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی به آمریکا و اروپا است.
 
در تازه ترین اخبار منتشر شده از آتش سوزی های گسترده در مناطق اشغالی دیروز(سوم تیرماه) منابع خبری عبری زبان خبر از آتش سوزی شش کامیون در شهر المغار واقع در منطقه الجلیل دادند.
 
عصای موسی به دست فرزندان محمد(صل الله علیه واله وسلم )
رژیم صهیونیستی که زمانی خود را قدرت بدون رقیب عرصه امنیتی و جاسوسی در حوزه سایبر میدانست، در حوزه سایبر نیز حملاتی به ایران داشته است.
رژیم صهیونیستی چند روز پس از تلاش برای اخلال در سامانه‌های مدیریت شهری، با حملات سایبری به زیرساخت های حوزه ارزی و بانکی خود و تابلوی بورس قرمز رنگ رو برو شد. پیش از این رژیم تحت حملات سایبری مختلفی قرار گرفته بود.
در آبان ماه گذشته با هک زیرساخت های سایبری سازمان های جغرافیایی و جاسوسی رژیم صهیونیستی که به تبع آن افشای اطلاعات صدها تن از نظامیان، ۲۲ ترابایت نقشه سه بعدی از سرزمین‌های اشغالی با دقت پنج سانتی متر و مشخصات ده‌ها تن از نیروهای مخفی واحد ۸۲۰۰ ارتش اسرائیل را در پی داشت؛ تنها بخش کوچک از حملات سایبری را آشکار کرده است.
گروه هکری عصای موسی با اشتراک گذاری یک فایل فشرده و انتشار ویدیویی به دو زبان انگلیسی و عبری اعلام کرد: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران ‌ناپذیری به شما وارد می‌شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.»
29 خردادماه، صدای ممتد آژیر خطر در سرزمین‌های اشغالی شنیده شد که وحشت ساکنان این منطقه را در پی داشت. در پنج شهر بزرگ صهیونیست ‌ها، آژیر به مدت 50 دقیقه به صدا در آمده و فقط در یک شهر 30 هزار نفر به پناهگاه رفته‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز 30 خرداد دوشنبه تأیید کرده است حمله سایبری باعث ایجاد اخلال در سامانه ‌های هشداری و شنیده شدن صدای آژیر ممتد در پنج شهر شده است. روزنامه جروزالم‌پست و هاآرتص گزارش داده‌اند ارتش اسرائیل احتمال هدایت این حملات سایبری از سوی ایران را بررسی می‌کنند.
بازدارندگی نظام پیش برنده رشد و توسعه کشور
رژیم صهیونیستی پاسخ های درخوری دریافت کرده آن هم نه تماما به شکل دستوری از جانب جمهوری اسلامی بلکه توسط شبکه های سلولی و هویت محوری که خود به درجه تصمیم گیری علیه این رژیم آپارتاید رسیده اند. همچنین باید توجه داشت اقدامات گروه های مقاومت علیه این رژیم کوچک و موقت که اکنون در بی ثباتی سیاسی به سر می‌برد به تشدید بی ثباتی آنها افزوده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

گیلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی

چفیه، نماد مقاومت جهانی جنبش حلال زادگان

ويدئو/ شاید ما افق دید رهبر انقلاب را نمی‌دیدیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.