سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آبرسانی به ۱۰۰۰۰ روستای کشور توسط سپاه و بخش خصوصی

آبرسانی به ۱۰۰۰۰ روستای کشور توسط سپاه و بخش خصوصی

مدیرعامل آبفای کشور از اجرای آبرسانی به روستاهای گیلان با اعتبار یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: جهاد آبرسانی با همکاری سپاه و بخش خصوصی در کشور اجرا شده و در مجموع به ۱۰ هزار روستا در کشور آبرسانی می‌شود.

شت، اتابک جعفری در حاشیه سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان سال تمامی روستاهای شهرستان مرزی آستارا دارای آب شرب می‌شوند، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اجرای طرح آب شیرین کن آستارا به زودی آغاز می‌شود.

وی راه‌اندازی آب شیرین کن شهرستان بندر آستارا را یکی از اهداف آبفای کشور دانست و افزود: راه‌اندازی آب شیرین کن، پنج هزار مترمکعبی در آستارا با خرید تضمینی و با همکاری بخش خصوصی جزو برنامه‌های آبفای کشور است که به زودی محقق می‌شود.

مدیرعامل آبفای کشور با تاکید بر لزوم توجه به رفع افت فشار آب در شهرستان بندری و مرزی آستارا بیان کرد: یکی از مشکلات مردم شهرستان آستارا کاهش فشار آب است لذا با راه‌اندازی فاز دوم آب شیرین کن، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی مشکل کم آبی و افت فشار آب در شهرستان گردشگرپذیر برطرف خواهد شد.

جعفری از اجرای آب‌رسانی به روستاهای گیلان با اعتبار یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و افزود: جهاد آبرسانی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخش خصوصی در کشور اجرا شده و در مجموع به ۱۰ هزار روستا در کشور آبرسانی می‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یک نیروی به درد بخور و ارزنده کشف کردم.

اسمش مهدی زین الدین است

برخی از دستاوردهای سپاه

وعده صادق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.