سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / امام جمعه اهواز: افراد زیر آوار، فرزندان ما هستند

امام جمعه اهواز: افراد زیر آوار، فرزندان ما هستند

امام جمعه اهواز گفت: همه کسانی که زیر آوار هستند فرزندان ما هستند و باید با مقصران حادثه آبادان قاطعانه برخورد شود.

 حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: حادثه‌ای که در آبادان رخ داد بسیار تاسف‌بار است و ضمن تسلیت به همه مصیب‌دیدگان می‌خواهیم که با مقصران حادثه با جدیت برخورد شود.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی مسئولین در محل حادثه گفت: از همان ساعات اولیه روز حادثه ریزش ساختمان در آبادان مقام معظم رهبری دستور پیگیری دادند و وزیر کشور و مسئولین استانی در آن محل در کنار مردم مستقر هستند.

امام جمعه اهواز با تقدیر از تلاش‌های مردمی در محل حادثه بیان کرد: آواربرداری کاری تخصصی و زمان‌بر است و افراد متخصص زیادی برای انجام این کار از سراسر استان خوزستان بسیج شده‌اند و از نظر امکانات کمبودی وجود ندارد. بهتر است مردم این کار را به متخصصان واگذار کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: همه کسانی که زیر آوار هستند فرزندان ما هستند و دولت تاکید دارد که این کار با حساسیت دنبال ‌شود.

وی افزود: مردم عزیز باید از تجمع در محل حادثه بپرهیزند و اجازه دهند امدادگران و آتشنانان و افراد باتجربه اقدامات تخصصی خود را انجام دهند.

امام جمعه اهواز گفت: لازم است اخبار مربوط به حادثه ریزش ساختمان توسط یک سخنگوی واحد به اطلاع افکار عمومی برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم نظارت قاطعانه و جدی بر بازار تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید ضمن شناسایی محتکران و دلالان، با آنها برخورد قانونی کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل

مجروحی به اسم «علی حیدری» را به بیمارستان امام خمینی (ره) آوردند.خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود.

چند روایت زنانه معتبر از روزهای دفاع مقدس/ از حضور بنی صدر در آبادان تا دیدار با شهید رجایی در بیمارستان

از میان در نیمه باز اتاق دیدمش با همان چهرهٔ محجوب و مهربانش با همان کت شلوار قهوه‌ای رنگی که همیشه به تن داشت. ریزاندام و لبخند به لب بود. داخل آمد و کنار تختم ایستاد غلامرضا رهبر گزارشگر رادیو نفت آبادان و منصور همراهش بودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.