سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خرید سیسمونی از ترکیه توسط دختر قالیباف صحت ندارد

خرید سیسمونی از ترکیه توسط دختر قالیباف صحت ندارد

موضوع سفر برخی از اعضای خانواده قالیباف به ترکیه که بنابر شواهد بر خلاف نظر رئیس مجلس انجام شده بود دستاویز دروغ پردازی مخالفان وی قرار گرفت.

به دنبال سفر قابل انتقاد  برخی از اعضای خانواده قالیباف به ترکیه، برخی هدف این سفر را خرید سیسمونی برای نوه وی اعلام و تلاش کردند با مقایسه آن با اظهارات قبلی رئیس مجلس در نقد خرید خارجی، این موضوع را برجسته نمایند.

در همین رابطه یکی از نزدیکان قالیباف به خبرنگار گفت: موضوع خرید سیسمونی به هیچ عنوان صحت ندارد و ساخته ذهن مخالفان است.

وی افزود: امروز حتی اگر کسی به دنبال تجملات هم باشد بهترین برندهای خارجی در تهران قابل دسترسی است و برای تهیه سیسمونی نیازی به سفر به ترکیه نیست.

به دنبال این اظهارات، خبرنگار فارس از مسئولان فرودگاه و هواپیمایی معراج موضوع را پیگیری کرد.

مدیر روابط عمومی معراج در پاسخ به این سوال که اضافه بار این مسافران چقدر بوده است، توضیح داد که بررسی صورت گرفته نشان داد این مسافران اضافه باری نداشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اضافه باری نبوده پس درگیری بین این مسافران و متصدی پذیرش مسافر برسر چه بوده است، گفت: هیچ درگیری بین این مسافران و مسئول پذیرش وجود نداشته است.

پیشتر اعلام شده بود در درگیری خانواده قالیباف با متصدی پذیرش مسافر به علت اضافه بار، برخی مسافران متوجه هویت آنها می شوند و از آنها عکس می‌گیرند که به نظر می رسد این سناریوسازی برای طبیعی جلوه دادن نشر  خبر صورت گرفته باشد .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ترکیه ۱.۵ میلیارد دلار از گردشگران ایرانی وان درآمد کسب کرد

سفر بیش از یک میلیون نفر به شهر وان ترکیه، بیش از ۱.۵ میلیارد دلار

انتخابات ترکیه؛ چرا اردوغان شکست خورد؟

حزب جمهوری خلق

یک دیدگاه

  1. تکذیب ایشان را باید بپذیریم یا تایید فرزندشون که گفتند سفر دامادشون گناه نابخشودنی است .
    نباید وقایع را با تکذیب کتمان کرد بلکه باید تحلیل درست ازآن ماجرا اراعه داد
    برفرض که این ماجرا هم درست باشد
    اولا ایا خود قالیباف به این سفر رفته ؟؟ نه
    ایا ایشان خواسته که چنین خریدی انجام شود ؟؟ مسلما نه
    وقتی یک خانواده مستقل ولو داماد یا دختر کسی کاری انجام میدهند همانطورکه گناه پدر را بگردن فرزند نمینویسند گناه فرزند را نیز نمیبایست به گردن پدر نوشت
    مگه پسر نوح که به تعبییرقران عملش غیرصالح بود را خداوند بپای پدرش گذاشت ؟ این چه قضاوت بی شرمانه ایست که اقایون منافق میکنند ؟
    این نیست جزاینکه هرقریقی برای انکه سقوط نکنه به هرچیزی چنگ میزنه تا شاید بتونه خودش را ازمنجلاب باتلاق رفتارخودش نجات پیدا کنه

    این جماعت عفریته اگه دلشان برای حیات مردم میسوخت چرا اقای نجفی شهردار پس از اقای قالیباف که زد همسرش را با پنج گلوله آبکش کرد چرا تاکنون خفخون گرفتن صداشون درنمیاد ؟
    نازه درنهایت بیشرفی نسبت ناروا به همسر ایشان دادند وعصمت ایشان را زیرسوال بردند ونه همسر بیغیرتش ونه جریان همسو با ایشان صدایی ازشون درنیامد وابروی ناموس مردم را بردند وعنوان پرستو به زن مردم دادند وکسی دم برنیاورد.

    چرا بسیاری از اقازادهاشون که چندین ساله با پول این ملت دارن دراوپا امریکا میچرند وبه انواع بزه کاریها هم مبتلا هستند هیچ دلی نگران نمیشه ؟

    بی دلیل نیست که قران میفرماید منافقان از کفار بدترن و جایگاهشان درعمق دوزخ هست
    ان المنافقین فی الدرک الصفل الصافلین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.