سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / برای اخراج وهابیت از ایران یک فکری کنید

برای اخراج وهابیت از ایران یک فکری کنید

برای اخراج وهابیت از ایران یک فکری کنید

🔹 چطور در گرجستان ایرانی هارو اخراج کردن ؟ چطور دهه 80 میلادی هزاران دانشجوی ایرانی رو از آمریکا اخراج کردن چطور در دهه 40 میلادی میلیونها ژاپنی ساکن در آمریکا رو در شهرک هایی مخصوص اسکان دادن ؟ چطور در زمان صدام تمام ایرانی تبارهای عراق رو اخراج کردن ؟

🔹مشهد درحال تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز وهابیت در دنیاست البته این موضوع متعلق به الان نیست بلکه از 10 سال پیش آغاز شده .

این جماعت به به اسم سنی مذهب با مبالغ کلان ملک های مشهد ( به ویژه خانه ها و مراکز تجاری دور حرم را خریداری می کنند ) و با خودروهای لوکس و شهریه های آنچنانی جوانان اهل شیعه و تسنن رو جذب محافلشون میکنن تا از نوجوانی بهشون آموزشات تکفیری بدن .

🔹 چطور دوباره مرقد مطهر عسگرین منفجر شد ؟

اگه یه روز طی یک عملیاتی از پیش تعیین شده به حرم هجوم بیارند و مرقد مطهر رو ( مثل کاری که با مرقد حجربن عدی کردن ) نبش قبر کنند میخواید چیکار کنید ؟

این خطاب به برادران مشهدی هست که تا یکی بهشون پیشنهاد خرید ملک چند درصد بالاتر از قیمت اصلی میده آب از لبو لوچشون راه میوفته فروش چند میلیون بیشتر ملک هاتون مهم تره یا جان فامیل ها و همشهری هاتون در 20 30 سال آینده ؟

🔹البته بعضی اوقات هم یک سری شیعه های نادان که هیچ اعتقاد دینی به عنوان کارگزار این اشخاص وهابی جلو میایند تا ملک رو برای ایشان خریداری کنند .

این افراد بعد از اسکان در مشهد موظف هستند دختر های شیعه ای که سن ازدواجشون بالا رفته رو به عنوان زن دوم تا چهارم عقد کنن و از هرکودوم 2 3 تا وهابی پس بندازن .. هزینش هم از اون جایی که باید برسه میرسه

🟤وهابی ها فله ای بچه میارند و شیعیان فله ای بچه سقط می کنند

محمد مهدی بابایی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آهنگ کبوترم هوایی شدم

ويدئو/ منم امام رضایی شدم

نغمه‌خوانی علی طولابی در حرم امام رضا (علیه السلام)

خدایا آمدم بر درگهت با دست خالی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.