سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ضعیف که باشی/عمران خان نخست وزیر کشوری ۲۳۰ میلیونی هم باشی

ضعیف که باشی/عمران خان نخست وزیر کشوری ۲۳۰ میلیونی هم باشی

ضعیف که باشی.
عمران خان نخست وزیر کشوری ۲۳۰ میلیونی هم باشی
غرب تهدید به مرگت‌می کند!

✴️جمهوری اسلامی پاکستان، کشوری در آسیای جنوبی واقع در غرب شبه قاره هند از جنوب به دریای عمان، از غرب با ایران، از شمال با افغانستان، از شرق با هندوستان و از شمالشرق با چین هم‌مرز است.
🔸این کشور با ۲۲۸٬۹۳۵٬۱۴۵ نفر جمعیت، پنجمین کشور پرجمعیت جهان است. پایتخت آن، شهر اسلام‌آباد وبزرگترین شهر آن، کراچی زبان رسمی انگلیسی و اردو دین رسمی جمهوری فدرال پاکستان، اسلام است و در میان کشورهای اسلامی، دومین کشور از نظر تعداد مسلمانان محسوب می‌شود.
🔸۹۷ درصد جمعیت مسلمانان ۷۷٪ سنی ۲۰٪ شیعه ۳ درصد مسیحیان و هندوها می‌باشند.
🔸از لحاظ نظامی هفتمین نیروهای مسلح جهان دارای ۶۱۷ هزار پرسنل فعال نظامی است و تعداد نیروهای ذخیره فعال این کشور ۵۱۵ هزار نفر است.
🔸تنها کشور مسلمان دارای بازدارندگی سلاح هسته ای هست.
🔸در رتبه‌بندی سازمان آی اس آی پاکستان را به عنوان بهترین سازمان اطلاعاتی و سازمان سی آی ای آمریکا را در ردیف دوم و ام آی ۶ انگلستان را در جایگاه سوم قرار دادند.
🔸پاکستان به رهبری محمدعلی جناح (از یاران گاندی) پیش از استقلال هند به رهبری گاندی از انگلیس ، استقلال خود را بازیافت.
🔸پاکستان دارای تمدن آسیایی و یکی از تمدن‌های بزرگ جهان به حساب می‌آید که پس از میان‌رودان و مصر تمدن دوره سِند (۲۵۰۰ تا ۱۵۰۰ قبل از میلاد) است .
⚠️اما عمران خان نخست وزیر این کشور به دلیل مواضع استقلال طلبانه ، توسط آمریکا و برخی کشورهای مرتجع عربی عربستان و امارات تهدید به مرگ شده است…
چرا؟
👈بدلیل اختلافات سیاسی ناشی از نفوذ غربگراها از سویی و از سوی دیگر نفوذ تکفیری های دست پرورده عربستان در دولت و سیستم های اطلاعاتی و نیز وجود صدها مدارس تکفیری تحت حمایت پولی عربستان در این کشور که نتیجه این چند دستگی سیاسی، تضعیف دولت مرکزی و دندان تیز کردن غرب برای این کشور است تا جایی که آمریکا از عمران خان درخواست مجوز تاسیس پایگاه نظامی در پاکستان را داشته و اسراییل و اعراب خواستار عادی سازی روابط با اسراییل شده اند که با واکنش تند وی روبرو شده تا جایی که نخست وزیر یک کشور مستقل و قدرتمند مانند پاکستان تهدید به مرگ میشود.
⬅️این یعنی قانون جنگل با نام نظم جهانی مورد نظر غرب و اگر در این جهان مبتنی‌بر قانون جنگل و زور، قدرت و اراده پاسخگویی نداشته باشی اگر اتم هم داشته باشی محکوم به نابودی هستی.
🔅اراده پاسخگویی، بزرگترین عنصر بازدارنده ای است که آمریکا ازآن وحشت داردو آمریکا بارها طعم سیلی های سخت ایران را در منطقه عین الاسد را چشیده است و جرات تهدید را ازآن گرفته است.
🔚هر چند میدانیم غرب لیسان و غربگدایان چشم دیدن و گوش شنیدن این واقعیتها و زورگوییها و جنایت های مخملی غرب را ندارند اما نخست نوشتیم تا بر رسالت قلم که همانا حق و حقیقت نگاشتن هست عمل کنیم و دیگری هم اینکه ،این مرقومه های بدون روتوش و روپوش در باریخ برای آریخ در تاریخ بماند

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما

ای جوانان عجم جان من و جان شما

رئیسی: این دو سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت

بازگشت رئیس جمهور از پاکستان و سریلانکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.