سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اذعان صهیونیست‌ها به قدرت انصارالله و ناامیدی ائتلاف سعودی از واشنگتن

اذعان صهیونیست‌ها به قدرت انصارالله و ناامیدی ائتلاف سعودی از واشنگتن

یک تحلیلگر صهیونیست در واکنش به عملیات موفق اخیر یمن علیه عربستان گفت، ریاض و ابوظبی دریافته‌اند که صنعاء نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده و بدون تردید هدف می‌گیرد.

جمعه (دو روز پیش) نیروهای مسلح یمن در عملیاتی گسترده تأسیسات آرامکو و چندین مرکز مهم دیگر درعربستان سعودی را هدف گرفت.

رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات مدعی شدند: «انصارالله یمن از سازمانی محلی به تهدیدی منطقه‌ای و تهدیدی برای همه کسانی که به آن حمله می‌کنند و به صورت کلی تهدیدی برای مخالفان محور ایرانی تبدیل شده است.  

«یارون اشنایدر» کارشناس امور عربی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به عملیات مذکور، گفت، در سایه افزایش تهدیدات یمن علیه کشورهای حاشیه خلیج فارس، همکاری این کشورها با رژیم اسرائیل بیشتر می‌شود.

اشنایدر ادامه داد، جنبش انصارالله پس از هفت سال از اعلام جنگ «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی علیه یمن، حملات خود به عربستان سعودی را افزایش داده است، بن سلمانی که موفق به نابودی انصارالله نشد.

سران انصارالله بر قدرت و دامنه تهدیدات خود افزوده‌اند و امروز اسرائیل نیز در دامنه همین تهدیدات است.

وی افزود، سعودی و امارات فهمیده‌اند که انصارالله نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده‌اند و بدون تردید آن را هدف می‌گیرند. این دو کشور حاشیه خلیج فارس در حال حاضر به دنبال پاسخی برای این تهدیدات هستند.

اشنایدر در ادامه گفت، عربستان و امارات از پاسخ آمریکا درباره کمک به آنها در این موضوع ناامید شده‌اند و دنبال کمک می‌گردند. کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال صنایع امنیتی اسرائیل هستند و محور دیدارهای اخیر میان اسرائیل و این کشورها نیز همین موضوع است.

در همین ارتباط، «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه طی پیامی در توییتر با عربستان سعودی بابت حمله تلافی‌ جویانه انصارالله یمن به این کشور ابراز همدردی کرده است.

حساب رسمی نفتالی بنت در توییتر، با تکرار ادعاهای بی‌اساس نوشته است: «اسرائیل در خصوص حمله‌ی وحشتناکِ حوثی‌هایِ تحتِ حمایت ایران اندوه خودش را به عربستان سعودی ابراز می‌کند.

این حمله گواه دیگری است که نشان می‌دهد ستیزه‌جویی منطقه‌ای ایران هیچ مرزی نمی‌شناسد و نگرانی‌ها درباره خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست FTO را تقویت می‌کند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

زندان‌های سری رژیم صهیونیستی کشتارگاه‌های انسانی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)

عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

گیلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.