سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / تجمع بزرگ حوزویان قم علیه جنایت آل‌سعود

تجمع بزرگ حوزویان قم علیه جنایت آل‌سعود

علما، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در محکومیت اقدامات وحشیانه آل‌سعود در اعدام ۸۱ انسان بی‌گناه و همچنین محکومیت کشتار مردم مسلمان و نمازگزار افغانستان و پاکستان تجمع کردند.

تجمع طلاب و مردم قم در حمایت از شیعیان مظلوم عربستان و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم آل‌سعود دیروز دوشنبه (23 اسفند) در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.
حجت‌الاسلام حسینی کوهساری در سخنانی در این مراسم گفت: به اسم اسلام و قرآن جنایت می‌کنند و جلوه اسلام را مخدوش می‌کنند و نمی‌دانند که با فتوا در حال بر باد دادن حیثیت اسلام هستند.
وی همچنین گفت: این 41 نفر از شیعیانی که آل‌سعود اعدام کرد، 7 سال در زندان بودند و متوسطه سنی آنها 27 سال بود و بعضی از 13 سالگی به زندان افتاده بودند و 7 سال در زندان بی‌گناه به سر می‌بردند، این شهدا اقدامی مسالمت‌آمیز در دفاع از ملت مظلوم بحرین کردند؛ به چه جرمی اینها را اعدام کردند و به منازل و مادران اینها تعدی کردند؟ به گزارش تسنیم، در این تجمع طلاب و مردم شهر خون و قیام شعار‌هایی همچون «حکومت آل‌سعود، ننگت باد – ‌ای ‌زاده قوم یهود ننگت باد، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، سر دادند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/بلند و بالا !

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل

سکوت بزرگ‌ترین مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر بزرگ‌ترین اعدام دسته‌جمعی در عربستان

رژیم آل‌سعود روز شنبه با اعدام 81 نفر در یک روز، بزرگ‌ترین اعدام دسته جمعی در نیم قرن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.