سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / زانوی پلیس آمریکا این بار روی گردن دختر ۱۲ساله!

زانوی پلیس آمریکا این بار روی گردن دختر ۱۲ساله!

پلیس آمریکا این بار با فشاردادن پا بر گردن یک دختر ۱۲ساله باعث مجروحیت شدید وی شد.
با وجود اینکه نزدیک به 2 سال از کشته شدن «جرج فلوید» زیر زانوی پلیس نژادپرست آمریکا می‌گذرد وعده‌های پلیس این کشور برای انجام اصلاحات محقق نشده است و روزی نیست که پلیس آمریکا جنایت جدیدی را مرتکب نشود. در تازه‌ترین مورد این سبک جنایت، تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد پلیس آمریکا یک دختر بچه 12 ساله را محکم به زمین کوبیده و زانوی خود را روی گردن او فشار می‌دهد!
خبرگزاری تسنیم در این باره نوشته، تصاویر ویدئویی یک افسر پلیس خارج از وظیفه در «کنوشا» در ایالت «ویسکانسین» آمریکا  در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او در 4 مارس(13 اسفند) تلاش می‌کند جلوی یک دختربچه‌‌ 12ساله را بگیرد و برای این کار بر گردن او پا قرار می‌دهد.
پایگاه خبری «ای‌بی‌سی» هم در این باره نوشته: «تصویری از این حادثه که توسط یکی از دانش‌آموزان مدرسه گرفته شده است نشان می‌دهد افسر پلیس در حال واکنش به دعوای گزارش‌شده بین دو دانش‌آموز است.

دختر 12ساله که نامش فاش نشده است، به‌نظر می‌رسد توسط افسر هل داده شده و روی زمین می‌افتد؛ سپس این افسر پای خود را بر گردن این دختر 12ساله می‌گذارد، مشخص نیست قبل یا بعد چه اتفاقی افتاده است.»
«درو دوینی» که وکالت دختر و پدرش را به‌عهده‌دارد، در مصاحبه با «ای‌بی‌سی» می‌گویند این دختر از ناحیه سر و گردن به‌شدت آسیب دیده و در حال حاضر تحت درمان است.

این وکیل نسبت به تاکتیک‌های افسر پلیس ابراز خشم کرد و این تصویر را با مرگ «جرج فلوید» به‌دست یک افسر پلیس مقایسه کرد؛ مردی که در سال 2020 در شهر «مینه‌سوتا» پس از اینکه یک افسر پلیس به‌مدت 9 دقیقه زانویش را روی گردن او گذاشت، جان خود را از دست داد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خود مختاری در نیویورک|ناآرامی‌های آمریکا در آستانه چهل روزگی نیویورک هم دارای منطقه خودمختار شد

بعد از اینکه معترضان به نژادپرستی در شهر سیاتل آمریکا منطقه خودمختار تشکیل دادند، ومعترضان سیتی‌هال نیویورک نیز منطقه خودمختار تشکیل داده و پلیس را از این منطقه بیرون کرده‌اند.

فرماندار مینه سوتا: برای کنترل اوضاع تمام تماس‌های تلفنی مردم رصد می‌شوند

فرماندار «مینه سوتا» از کمک‌های اطلاعاتی ارتش آمریکا و رصد مکالمات تلفنی شهروندان برای کنترل اوضاع به هم ریخته در این شهر خبر داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.