سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ایثارگری و مجاهدت در مسائل مالی در دوران کرونا

ایثارگری و مجاهدت در مسائل مالی در دوران کرونا

انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت| نمونه بارز «ایثار مالی» در ماجرای کرونا ثبت شد

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، از خودگذشتگی را یکی از ویژگی های مردم ایران در 40 سال پس از انقلاب دانست و گفت: نمونه ایثارگری‌ و مجاهدت‌ در مسائل مالی را در دوران همه‌گیری کرونا مشاهده کردیم.

وی افزود: اگر ایثارگری و از خودگذشتگی نبود انقلاب اتفاق نمی‌افتد و در طول پیروزی انقلاب نیز صحنه‌های مختلف و مشکلات مختلف با از خودگذشتگی‌ها برطرف شده و موانع پشت سر گذاشته شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: ما در انقلاب شاهد ظهور و بروز و متبلور شدن این ویژگی انسانی در عرصه‌های مختلف بودیم و ما ایثارگری‌ها را در همه حوزه‌ها مشاهده کردیم. در یک بخش ما شاهد ایثارگری و ازخودگذشتگی و بذل جان برای حفظ کشور و انقلاب و نظام بودیم و در جایی هم دیدیم افرادی مثل شهید بهشتی از نام خود گذشتند تا این انقلاب و کشور و نظام سرپا بماند.

آلیا خاطرنشان کرد: در بخش دیگر نیز شاهد ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها در حوزه مسائل مالی بودیم که نمونه آن را می‌توان در دوران همه‌گیری کرونا مشاهده کرد که بسیاری با ایثارگری‌هایشان در حوزه مسائل مالی نسبت به تأمین نیاز دیگر افراد به وسایل بهداشتی و درمانی اقدام کردند.

وی افزود: اگرچه که یک روز از دهه فجر به نام روز ایثار و ازخودگذشتگی نامیده شده ولی باید بدانیم اگر این ایثار و از خودگذشتگی و ایثار نبود اصل انقلاب هم اتفاق نمی‌افتاد و این ویژگی را می‌توان مهمترین اصل در بحث وقوع انقلاب و تدوام آن دانستای

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت و عرضه سوخت با نرخ سوم در دستور کار دولت قرار ندارد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.