سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ایران ۱۴۱۲ وصف العیش نصف العیش

ایران ۱۴۱۲ وصف العیش نصف العیش

🌺🌹🥀ایران ۱۴۱۲ وصف العیش نصف العیش 🌺🌹🥀🌺🌺🌺🌺🌺

۱. ایران از پایان سال ۱۴۰۰ از رژیم تحریم های ظالمانه ایالات متحده خارج می شود.

۲. با آغاز سال ۱۴۰۱ تولید نفت ایران به4.3میلیون بشکه در روز و صادرات آن به 2.5 میلیون بشکه در روز می رسد. با صادرات نفت بشکه ای ۸۰ دلاری روزی ۲۰۰ میلیون دلار و سالی ۷۳ میلیارد دلار بدست میاید!

۳. با کمک و سرمایه گذاری مشترک چین و فرانسه ساخت یک کارخانه بزرگ میعان سازی گاز در منطقه عسلویه به ظرفیت ۳ میلیون بشکه گاز مایع در روز آغاز می شود. هدف این کارخانه صادرات گاز مایع LNG به اروپا و هندوستان، چین وشرق آسیاست. در این صورت درآمد صادراتی ایران بیش از دو برابر خواهد شد و برای نخستین بار در تاریخ درآمد صادراتی گاز از نفت پیشی خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که طی آموزش هایی به مردم در مورد تعدیل دمای محیط زندگی، و ضمن تعدیل بهای گاز، مصرف گاز داخلی از ۷۵۰ میلیون مترمکعب در روز به ۵۰۰ میلیون مترمکعب در روز کاهش خواهد یافت. با گسترش مترو و خطوط آهن بین شهری، نیز آموزش های لازم، تعدیل استفاده از خودرو میّسر خواهد شد.
با توسعه کارخانجات تولید خودروی برقی، مصرف بنزین و نفت گاز به نصف کاهش می یابد( معادی مصرف امروز ترکیه با جمعیت 85 میلیونی می شود).

۴. با خرید ۲۰۰ فروند هواپیما از کارخانه های ایرباس و بوئینگ خطوط هواپیمایی ملّی ایران هما، ماهان و…به کلّی مدرنیزه خواهند شد.
ترمینال های دوّم و سوّم فرودگاه بین المللی تهران ساخته شده و ظرفیت فرودگاه به ۴۵ میلیون مسافر در سال ارتقاء خواهد یافت.
اجازه پرواز خطوط هوایی ایران به آمریکای شمالی صادر می شود.
نظر به موقعیت ویژه تهران به هاب پروازی منطقه تبدیل می شود.
میلیون ها ایرانی آمریکای شمالی، اروپا و آسیا سرمایه های خود را بسوی ایران میاورند.

۵. خطوط راه آهن ایران به بنادر بوشهر، جاسک و چابهار در جنوب و بنادر نوشهر، انزلی و آستارا در شمال تکمیل می گردد.
با سرمایه گذاری چین، یک خط آهن سریع السیر ویژه از زیر کوه های البرز مستقیما تهران را به شهرستان نور و سپس نوشهر متصل می کند. از این پس بدون اتوموبیل یک ساعته به نور و نوشهر می رسید و از آنجا با راه آهن به هریک از شهرهای ساحلی خزر می روید( بدون آسیب به محیط زیست).
خط راه آهن ساحلی از بندر ترکمن تا آستارا تکمیل می شود.
با مشارکت روسیه کریدور شمال-جنوب تکمیل شده، سالیانه ۱۵۰ میلیون تن کالا از بنادر جنوب ایران بسوی روسیه و اروپا از یک سو، و آسیای مرکزی و افغانستان از سوی دیگر ترانزیت می شود. از این بابت یک میلیون شغل خلق شده و ۱۵ میلیارد دلار درآمد حاصل می گردد.

۶. با تکمیل شبکه هتل ها و متل های Iran-Inn که بخشی از آنها با خرید یکصدها هزار دستگاه ویلای خصوصی مردم در شهرک های توریستی و خوش آب و هوا و پرداخت سهام به آنها تامین شده، بخشی دیگر با ساخت ۱۷ برج پالاس در ۱۷ شهر تامین می شود، بزرگ ترین شبکه هتلداری خاورمیانه تشکیل می گردد.
ایران برای پذیرش ۴۰ میلیون گردشگر در سال آماده می شود.
توریسم‌ پزشکی: با گسترش بیمارستان ها به سیصد هزار تخت، بیمارستان های لوکس و مجهز ایران آماده پذیرش یک میلیون توریست پزشکی از خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی می شوند. پزشکان حاذق و جرّاحان مجرّب ایران آماده خدمت به کشور می شوند.

۷. صنایع خودرو سازی ایران با کمک رنو، هیوندای و فولکس واگن به کلّی نوسازی شده به ظرفیت ۳ میلیون دستگاه می رسد که 1.5 میلیون دستگاه آن برای صادرات خواهد بود. از این میان 800 هزار خودرو برقی خواهند بود.
ایران هاب صادراتی رنو و هیوندا در منطقه می شود.

۸. با کمک سامسونگ- ال.جی. کارخانه عظیم‌ میکروالکترونیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در خرّمدره بین زنجان و قزوین تاسیس می شود. یک سیلیکون ولی جدید در غرب آسیا بوجود میاید که متخصصان الکترونیک کامپیوتر و نرم افزار ایران در آن مشغول خواهند شد و ابتکاراتی بزرگ محقق خواهد شد.

۹. صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ایران طرح های نوسازی و ارتقا را با Shell, BP, Total Exxon پیاده خواهند نمود. ایران به دوّمین تولید کننده انرژی در جهان تا سال ۱۴۱۲ بدل خواهد شد.
به موازات آن تولید انرژی های تجدید پذیر از خورشید، باد و آب در ایران ۵۰ برابر می شود و کارخانه ساخت سلول های خورشیدی با مشارکت چین در شیراز تاسیس می شود.

۱۰. با طرح و نصب دو هزار دستگاه آب شیرین کن به ظرفیت ۲ میلیارد مترمکعب در سال در سواحل جنوب و مکران، توسعه آن مناطق برای اسکان ۲۰ میلیون نفر فراهم خواهد شد.
منطقه جنوب برای تجارت، بازرگانی، پزشکی و‌گردشگری آماده می شود.

۱۱. با توسعه کشاورزی مدرن و آبیاری تحت فشار، مصرف آب کشاورزی کشور از ۹۰ میلیارد مترمکعب به ۳۵ میلیارد مترمکعب کاهش می یابد و محیط زیست کشور، تالاب ها و دریاچه ها احیاء می گردند.
صدها هزار چاه عمیق غیر مجاز مسدود می شود. ایران کماکان ۱۱۰ میلیون تن محصولات باغی و کشاورزی با کیفیت بالا تولید می کند.
قطع درختان جنگل ها متوقف و چوب صرفا از روسیه و از طریق دریای خزر به بنادر شمالی وارد می شود. صنایع مبل و درودگری برای صادرات رونق می یابند.
نیز صادرات فرش، کیف، کفش، جرم و صنایع دستی ایران به عراق، ترکیه، اروپا و آمریکای شمالی رونق دوباره می یابد.
ایران با تولید ناخالص داخلی ۲ تریلیون دلار جزء ۱۴ اقتصاد بزرگ دنیا می شود و در مجامع بین المللی سخت مورد توجّه است.

۱۲. در ایران ثروتمند و پررونق دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ایران جان تازه ای یافته، هزاران جوان از منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا)، آسیای مرکزی و قفقاز برای تحصیل و پژوهش به آنها روی می آورند. استادان و پژوهشگران با ذوق و امیدواری بیشتر نسبت به آینده مشغول بکار می گردند.
ایران با 4 میلیون مهندس و تکنسین خود در فنّاوری اطلاعات، پزشکی، صنایع خودروسازی و فلزات رنگین ، آهن و فولاد، سرامیک، الکترونیک، ساختمان و سدّسازی، نفت و‌گاز و پتروشیمی از یکسو و با صدها هزار ادیب و هنرمند از سوی دیگر در ادبیات، هنر، تئاتر و سینما سرآمد کشورهای منطقه می شود….
فرهنگ و ادبیات ایران و زبان فارسی بصورت یکی از درخشان ترین فرهنگ های منطقه و جهان در میاید، ترکیه و کشورهای عربی و کشورهای آسیای مرکزی زبان فارسی را( پس از 50 سال در مصر و پس از 100 سال در آسیای مرکزی و قفقاز) دوباره در کنار زبان ملّی خود و انگلیسی در برنامه های آموزشی خود قرار می دهند.
ان شاء الله

🌺🌹🥀 🌺🌹🥀🌺🌹🥀🌺🌹🥀🌺🌹🥀🌺🌹🥀🌺🌹🥀

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

80 درصد از تجهیزات صنایع پالایشی در داخل کشور تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

چرا رکورد ثبت‌نام انتخابات مجلس شکسته شد؟

مجلس شورای اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.