سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رئیس اسبق موساد: شوکه شدم

رئیس اسبق موساد: شوکه شدم

پس از ادعای روز گذشته سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره فعالیت چهار جاسوس ایرانی در فلسطین اشغالی، مقامات امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی گفتند که از شنیدن چنین خبری مبهوت شدند.

مقامات امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی بیان کردند که از فعالیت چندساله جاسوسان ایرانی در فلسطین اشغالی شوکه‌ شده‌اند و متوجه نشده‌اند که این گروه چگونه تشکیل شده است.
عصر روز گذشته بود که سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در بیانیه‌ای مدعی شد که چهار جاسوس زن از ساکنان اراضی اشغالی و یک مرد را به ظن جاسوسی برای ایران دستگیر کرده است.
 «شبتای شاویت» رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در گفت‌و‌گو با روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم» در این خصوص اظهار داشت: «من به عنوان کسی که در رأس سرویس محافظت از اسرائیل و جزء افراد جذب‌کننده ایرانیان برای حفاظت از اسرائیل بودم، واقعا از کشف [جاسوسان] شوکه شدم. برای من به شخصه دشوار است که چنین رویدادی را باور کنم».
بنا بر این گزارش، یک مقام امنیتی بلندپایه دیگر در این رابطه می‌گوید: «من اصلا از چنین کشفی غافلگیر نشدم چراکه چنین اتفاقی قابل انتظار بود».
این مقام امنیتی که اشاره‌ای نیز به نام او نشده است، ادامه داد: «از دوره شاه ایران و از زمانی که اسرائیل و ایران همکاری تنگاتنگی داشتند و از یکدیگر چیزهای بسیار زیادی آموختند، سازمان‌های اطلاعات ایران اطلاعات خوبی درباره اسرائیل دارند».
وی اضافه کرد: «زمانی که شما از پیش درباره دشمن اطلاعات داشته باشید و بیش از ۴۰ سال انرژی صرف کرده باشید، روشن است که در جذب جاسوس موفق خواهید بود».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

«تل‌آویو سقوط کرد»؛ چون وطنشان نبود!

کتاب تل أبیب سقطت

زندان‌های سری رژیم صهیونیستی کشتارگاه‌های انسانی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.