سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مادورو : شیفته آیت‌الله خامنه‌ای هستم؛ بزودی به ایران می‌روم

مادورو : شیفته آیت‌الله خامنه‌ای هستم؛ بزودی به ایران می‌روم

نیکولاس مادورو در مصاحبه با المیادین به روابط خود با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تأکید کرد: «روابط ما همیشه با جمهوری اسلامی ایران، خوب بوده است؛ چه با رئیس جمهور اسبق احمدی نژاد، یا رئیس جمهور سابق روحانی یا رئیس جمهور کنونی رئیسی. دو بار با او، تلفنی صحبت کردم و بر سر چندین طرح جدید و تشکیل کمیته دولتی مشترک توافق کردیم که شامل همکاری بین ایران و ونزوئلاست… در پاسخ به دعوت رئیسی، بزودی به تهران خواهم رفت تا از نزدیک مذاکره کنیم و معاهدات جدیدی، امضا کنیم».
مادورو با بیان اینکه شیفته حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبرمعظمانقلاب است، خاطر نشان کرد: «هر بار که به ایران می‌روم، دوست دارم که با آیت الله صحبت کنم. ایشان، مردی با درایت و هوش بالا هستند. لذا امیدواریم که در سفر بعدی، فرصتی دست دهد تا یک بار دیگر با آیت الله خامنه‌ای صحبت کنم».

ژنرال سلیمانی در سال ۲۰۱۹ در خلال حملات به سیستم برق رسانی به ونزوئلا، به کشور ما سفر کرده بود

مادورو درباره روز شهادت وی خاطر نشان کرد: «دسلی رودریگز، معاون رئیس جمهور به من گفت که اخباری به دست ما رسیده است که احتمالا سرلشکر سلیمانی، ترور شده باشد. این مسئله غیر قابل باور، و جنایتی بود که دستور اجرای آن در کاخ سفید صادر شده بود… انسانیت باید از این، جنایت هولناک، عبرت بگیرد… آیا این جهانی است که برای بشریت در آینده می‌خواهیم؟ جهانی که ببینیم چگونه از کاخ سفید، دستور ترور یکی از قهرمانان علیه تروریسم صادر می‌شود؟… هرگز. جهانی که ملتها، خواهان آن هستند، جهان صلح، احترام و حاکمیت حقوق بین الملل است… بار دیگر باید صدای خود را در رد جنایت ترور این شهید و قهرمان ملتها، بالا ببریم».
وی از سفر وی در سال ۲۰۱۹ و در جریان «جنگ برق» علیه ونزوئلا به این کشور خبر داد و گفت: «سلیمانی در آن زمان به ونزوئلا آمد و درباره زمینه‌های مختلف کهربایی صحبت کردیم.هر آنچه با او درباره آن صحبت کردیم، اجرایی شد. انسان خنده‌رو و خوش‌بینی به زندگی بود. خدا را شکر می‌کنم که با او آشنا شدم».

تاوان جنایت علیه فلسطین را روزی پس می‌دهند

رئیس جمهور ونزوئلا در بخشی از مصاحبه با المیادین به مسئله فلسطین پرداخت و گفت: «هیچ کس در جهان وجود ندارد که از ما بخواهد تا دست از فلسطین برداریم… حتی فکر کردن به قطع حمایت از فلسطین یا رها کردن آن به حال خود، اشتباه است. فلسطین، سرزمین مقدس بشریت است… فلسطین جایگاه بسیار والایی دارد… تمامی این جنایاتی که در حق ملت فلسطین صورت می‌گیرد، روزی باید تاوان آن را بدهند».
وی ادامه داد: «حمایت من از فلسطین همه جانبه است و تا ابد ادامه خواهد داشت؛ زیرا ما فلسطین، ملت فلسطین و همه گروههای آن را دوست داریم… ما برای فلسطین، آرزوی خیر داریم. ما توافق‌های همکاری با فلسطین داریم که بسیار خوب در حال اجراست… از همه جهان می‌خواهم که فلسطین را به حال خود رها نکنند… جنایات صهیونیستها علیه مردم فلسطین، بی مانند است… بمباران کودکان و قتل آنان، غیر قابل توصیف است. به همین دلیل، حمایت ما از فلسطین، همه جانبه است».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انتخابات قوی و پرشور از ارکان اداره درست کشور است/ خودسوزی افسر آمریکا نتیجه فضاحت سیاست‌های غرب بود

رهبر مؤید انقلاب: اصلح را شما میخواهید انتخاب کنید. اصلح کیست؟

راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است

رهبر مؤید انقلاب:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.