سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی: رآکتور اراک با بتن تخریب شد

رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی: رآکتور اراک با بتن تخریب شد

بنظر می‌رسد که بیشتر اینها می‌خواستند توافق نامه را امضا کنند و الان هم دولت مجبور است تاوان آن امضا را بدهد چون بالاخره تعهد داده شده است.

دکتر محمودرضا آقامیری در خصوص مذاکرات هسته‌ای دولت قبل گفت: در بحث فنی با ما مشورت نشد. افرادی که درگیر این مباحث بودند عموما ارتباطی با این مسئله نداشتند.
این دانشمند هسته‌ای گفت: بنظر می‌رسد که بیشتر اینها می‌خواستند توافق نامه را امضا کنند و الان هم دولت مجبور است تاوان آن امضا را بدهد چون بالاخره تعهد داده شده است. 
رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی در ادامه افزود: (این توافق) خیلی نقطه‌ی زیبا و روشنی در تاریخ ما نخواهد بود چرا که ما دستمان برای آینده هم بسته شده است. بحث ما اصلا بمب و سلاح هسته‌ای نیست، بحث ما تکنولوژی است که حق مردم ما بوده است.
آقامیری تصریح کرد: دست ما بسته شده است، فرض کنید پنج سال دیگر، ده سال دیگر به هر دلیلی خواستید یک گسترشی در فعالیت هسته‌ای ایجاد کنید، با این شرایط چطور می‌توانید انجام دهید. 
او در پاسخ به سوالی در خصوص راکتور اراک نیز گفت: در روزنه‌های رآکتور اراک بتن ریخته شده. در قلب آن بتن ریخته نشده ولی رآکتور اراک با بتن تخریب شد. شاید دکتر صالحی برداشت‌های متفاوتی داشتند که تکذیب کردند و تصور بازگشت را متصور می‌شدند ولی ایمنی رآکتور اجازه بازگشت را نمی‌دهد.
 .

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وصال مادر و فرزند شهیدش پس از ۳۳ سال فراق

شناسایی شهید گمنام دانشگاه شهید بهشتی

آبان 98| از دهن کجی دولت برجامی به ملت تا اشتباه محاسباتی دشمن

محمدرضا مرندی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

یک دیدگاه

  1. خدا دکتر صالحی و دکتر ظریف را که در مجلس شورای اسلامی، قسم جلاله به نفع آمریکا و اروپا خوردند را رسوا و ذلیل تر کند، که ضررهای بسیار مادی و معنوی در سطح ایران و جهان علیه مردم مظلوم ایران عزیز پدید آوردند و هنوز هم توبه نکرده از مردم عذر نخواستند…
    همه مان از روز حساب بترسیم و قبل مرگ توبه کرده، عمل صالح انجام دهیم،
    به تصریح قران خالق آسمانها و زمین، خودمان جهنم و بهشت مان را رقم می زنیم…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.