سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / حمله هکرهای حرفه ای ایران به سری ترین گردان ویژه ترور اسرائیل

حمله هکرهای حرفه ای ایران به سری ترین گردان ویژه ترور اسرائیل

کیفیت 144 کیفیت 240 کیفیت 360

راهنمای دانلود

لطفا اول ترجمه فیلم را بخوانید

شبکه تلویزیونی *التغییر * عراق در اخبار سراسری خود به حمله هکرهای حرفه ای ایران به سری ترین گردان ویژه ترور اسرائیل دقیقا ساعتی پس از حمله سایبری اسرائیل به پمپ بنزین های سراسر ایران اشاره می کند و می گوید :
ایران از اسرائیل انتقام سختی گرفت ..
پس از حمله سایبری اسرائیل به ایستگاه های پمپ بنزین سراسری ایران که همه را از کار انداخت و مشکل بزرگی برای مردم ایران بوجود آورد ( حمله سایبری توسط اسرائیل رسما اعلام شد ) ، ایران انتقام سختی از اسرائیل گرفت
حدودا ۳ ساعت بعد از حمله سایبری اسرائیل، هکرهای ایرانی حمله بسیار سنگین و دردناکی را بر اسرائیل وارد کردند که البته این حمله بر موسسه یا سازمانی معمولی نبود بلکه به قلب گردان ویژه عملیات بسیار حساس و فوق سری موساد و شاباک بود که راسا زیر نظر بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل بود که رژیم اسرائیل را کاملا ، غافلگیر کرد …
این حمله گسترده توسط هکرهای ایرانی با نام عصای موسی بود که دقیقا در همان روز یعنی ۲۶ اکتبر انجام شد و بر روی صفحه تلگرام و حتی دارکوب به نمایش در آمد که اطلاعات بسیار مهم و سری از مقامات نظامی و امنیتی اسرائیل را در بر می گرفت !!!
این اطلاعات در دسترس تمام جهانیان قرار گرفت …اگر به محتوی این اطلاعات توجه کنیم می بینم که در ۱۲ بخش که در هر بخش از آن نام صدها نفر از گردان فوق سری همراه با اماکن بسیار حساس و حیاتی و موقعیت فوق سری سیستم های جاسوسی * پگاسوس * در آن دیده می‌شود را ، منتشر کرده است !!!
این اطلاعات بسیار مهم ، شامل اسامی افراد همراه با شماره تلفن های محرمانه ، ایمیل های نظامی ، آدرس محل سکونت و تمامی نقل و انتقالات این افراد می شود … هکرها حتی به پرونده های پزشکی این افراد دست پیدا کردند که از چه نوع بیماری روانی و جسمی رنج می برند!!!
البته هکرهای ایرانی ۳ روز قبل از حمله سایبری اسرائیل، یعنی روز ۲۳ اکتبر ، به اطلاعات بسیار مهم و سری همراه با عکس و اخبار های نظامی اسرائیل دست پیدا کرده بودند ..
شما می توانید عکس هایی از بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل و فرماندهان و افسران رده بالای اسرائیلی را در این فیلم ببینید که تا کنون هرگز چهره آنها فاش نشده ولی در این تصاویر چهره آنها به وضوح دیده می شود !!!
عکس های بسیار سری وزیر دفاع همراه با خانواده و افسران در حال گزارش های نظامی توسط هکرهای ایرانی عصای موسی پخش شده که حتی بر روی یکی از عکس های قدیمی گانتس وزیر دفاع اسرائیل امضا شده که او به حقیقت این حمله شک نکند و بداند که ما حتی در اتاق خواب او حاضر هستیم !!!!
این امضا ها بر روی عکس ها به این دلیل انجام شده که هکرهای ایرانی ثابت کنند فقط آنها به این اطلاعات مهم دست پیدا کرده اند تا اسرائیل نتواند آن را حاشا کند!!!
مجری شبکه التغییر می گوید : افراد ویژه موساد و نظامیان رده بالای رژیم مثل بنی گانتس ، بخوبی می دانند که پرده برداشتن از چهره های کاملا مخفی و سری برای هیچ مقامی در اسرائیل مجاز نیست و هکرها حتی نامه فوق سری بنی گانتس به یکی از سران عرب خلیج فارس در سال ۲۰۱۰ را نیز منتشر کردند و در یادداشتی به او گفتند که ما : به تمام مکاتبات خصوصی تو در خاورمیانه دست پیدا کرده ایم .. این موضوع نشان می‌دهد که این نفوذ بی سابقه و حمله سایبری مجموعه عصای موسی در تاریخ اسرائیل بی سابقه بوده و جدا مهم است
البته شبکه التعبیر پش از پخش زنده این گزارش و نشان دادن عکس ها و مکاتبات ، بلافاصله از طرف اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفت و در حال حاضر این تعطیل است
جناب آقای مسعود پورعلی

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.