سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / واکنش کاربران به پخش فیلم اعتراف‌های «میلاد حاتمی»

واکنش کاربران به پخش فیلم اعتراف‌های «میلاد حاتمی»

بخش خبری ۲۰:۳۰ شب گذشته گزارشی از فیلم اعترافات «میلاد حاتمی» یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی پخش کرد. میلاد حاتمی در این گزارش گفت: با «سعدالله امیرشقاقی» و پسرش «فرشید امیرشقاقی» سردسته و رئیس شبکه قمار آشنا شدم. خودم جزو سردسته‌ها بودم و درآمدی از بازی‌کردن نداشتم، وانمود می‌کردم که از بازی‌کردن پول در می‌آورم. درآمدم از باخت کاربران بود.

پخش فیلم اعترافات میلاد حاتمی با واکنش‌های فراوان کاربران فضای مجازی همراه بوده است که در ادامه برخی از آن‌ها را از نظر می‌گذرانید.

▪️ بعد از چند سال کلاه‌برداری سایت‌های شرط‌بندی، بخش خبری ۲۰:۳۰ امشب یک گزارش مفصل و پر از اسم درباره آن پخش کرد؛ با محوریت اعتراف‌های #میلاد_حاتمی. هرچند بسیار دیر، اما شروع خوبی بود.
💬 مصطفی قاسمیان
 

▪️ چرا صاحاب استانبول و شبکه ۲ تهران نشون می داد:))))
#میلاد_حاتمی
💬 جَهادُنا
 

▪️ سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد همه مفسدین اقتصادی و اخلاقی رو برمیگردونه…
#خاوری خودکشی کنه راحت تره.
#میلاد_حاتمی
💬 رضا صداقت

▪️ #میلاد_حاتمی تو دادگاه گفته اطلاعات سپاه چیزایی میدونست و بهم گفت ک الان که فکرشو میکنم هر لحظه پی میبرم انگار یکی ثانیه به ثانیه باهام بوده حال بقیه شاخ های مجازی چطوره😉
💬 سهیلا افخمی

▪️ حالا هی لپ‌تاپ تو بکوب زمین
#میلاد_حاتمی
فقط اونجا که گفت خانوما با لباس باز غیرت شوهرا و برادراشون رو به اسم چالش بسنجن و فیلمشونو بگیرن بدجور عصبی شدم دستت درد نکنه اقای اطلاعات سپاه
💬 𝑫𝒓.𝑴.𝑯.𝑴𝒐𝒉𝒂𝒒𝒆𝒒𝒊

▪️ میلاد حاتمی: #اطلاعات_سپاه جوری از همه چی خبر داشت که من فکر کردم یکی از نیروهاش همیشه با من بوده.
خوب بوده برادر من، همونطور که با بقیه رفیقات همیشه هست…
#میلاد_حاتمی

میلاد حاتمی‌ یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساکن ترکیه بوده که  اسفندماه سال گذشته توسط پلیس بین‌الملل دستگیر و به ایران استرداد شد. وی چندین سال از این طریق، پول‌های زیادی کسب و کلاهبرداری زیادی انجام داده است؛ استفاده از روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ از دیگر اقدامات این فرد است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

هشدار کلاهبرداری با ترفند دریافت سود سهام عدالت

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: مراقب ترفند مجرمان سایبری با عنوان دریافت سود سهام عدالت باشید و در صورت مواجهه با پیامکهای جعلی به هیچ عنوان بر روی لینکهای آلوده کلیک نکنید.

شناسایی و دفع ۱۰ حمله اساسی سایبری در یک سال اخیر

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.