سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کشته‌سازی؛ بازی تکراری ضدانقلاب از فتنه 88 تا اعتراضات خوزستان

کشته‌سازی؛ بازی تکراری ضدانقلاب از فتنه 88 تا اعتراضات خوزستان

دو تن از جوانان خوزستانی کشور در ماجرای اعتراضات اخیر توسط شلیک عده‌ای خرابکار جان باختند، اما ضدانقلاب سعی دارد تا با مقصر جلوه دادن ماموران امنیتی در این حادثه، افکار عمومی را منحرف کند؛ این ترفند، همان شیوه تکراری «کشته‌سازی» ضدانقلاب است

کشته‌سازی؛ بازی تکراری ضدانقلاب از فتنه 88 تا اعتراضات خوزستان

 : معضل بی‌آبی در خوزستان بار دیگر توجهات را به جنوب جلب کرد. مردم مظلوم این خطه از کشور  بار دیگر در این موقع از سال با کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ علی رغم وعده‌ها و برنامه‌های مسئولان، هنوز روستاهای زیادی از نبود آب رنج می‌برند. 

به همین دلیل طی روزهای گذشته اعتراضاتی نیز در برخی شهرهای استان خوزستان صورت گرفت که در این میان دو تن از جوانان خوزستانی بر اثر گلوله عده‌ای خرابکار و فرصت‌طلب جانشان را از دست دادند.

بعد از انتشار این خبر؛ جریان ضدانقلاب مطابق انتظار وارد میدان شد و سعی کرد اولین روایت را از این حادثه غالب کند: «جوانان معترض خوزستانی بر اثر شلیک نیروهای امنیتی کشته شدند».

این درحالی است که طبق گفته فرماندار شادگان، کشته‌شدگان این حادثه توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفتند.  روایت خانواده‌های قاسم خضیری و مصطفی نعیماوی جان باختگان خوزستانی از نحوه مجروح و فوت شدن این دو جوان هم بیانگر این است که آن‌‌ها توسط خرابکاران جان باختند.

روایت خانواده جانباختگان از نحوه فوت عزیزانشان که ۱۰۰ درصد با روایت ضدانقلاب متناقض است را مشاهده کنید

 

.

 

اما ضدانقلاب، بلافاصله بعد از روایت دروغین خود، سعی می‌کند تا پروژه تکراری کشته‌سازی را به انحای مختلف در ذهن مخاطب جا بیاندازد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قهرمانی کشتی‌گیران آزاد و فرنگی در جام قهرمانان ترکیه

کشتی آزاد و فرنگی جوانان

بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.