سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بررسی کلان‌داده میزان توجه به کاندیداهای ریاست‌جمهوری در چند روزمانده به انتخابات

بررسی کلان‌داده میزان توجه به کاندیداهای ریاست‌جمهوری در چند روزمانده به انتخابات

این گزارش بر اساس متن‌کاوی بیش از ۱۰ میلیون کلان‌داده فضای مجازی در ۲۴ خردادماه، میزان توجه به هر یک از کاندیداها در این روز را مورد بررسی قرار داده است.

بررسی کلان‌داده میزان توجه به کاندیداهای ریاست‌جمهوری در فاصله ۴ روزمانده به انتخابات

در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری بررسی و داده‌کاوی رویکرد کاربران فضای‌مجازی نسبت به فضای انتخاباتی کشور و نامزدهای ریاست جمهوری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

از این رو مجموعه دیتاک با متن‌کاوی بیش از ۱۰ میلیون کلان‌داده فضای مجازی در ۲۴ خردادماه، میزان محبوبیت و توجه به هر یک از کاندیداها را در این روز آنالیز کرده است.

این گزارش که مبتنی بر کلان‌داده‌ی مربوط به افرادی‌ست که مشارکت قطعی یا احتمالی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای مجازی اعلام نموده‌اند، و این نتایج قطعی دیتاک نیست و صرفا گزارش لحظه‌ای از روز ۲۴ خرداد ماه و چهار روز مانده به انتخابات است.

از میان کل افرادی که به طور قطع مشارکت خود را اعلام کرده‌اند، ۱۱.۲٪ کماکان تصمیم نهایی خود را درباره اینکه به کدام کاندیدا رای خواهند داد، نگرفته‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا حامیان دولت قبل از پیشرفت‌های دولت سیزدهم عصبانی‌اند؟

اگر مردم از دستاوردها و خدمات دولت فعلی آگاه شوند، بطلان ادعاهایی که جریان مدعی اصلاحات سالهاست بر طبل آن می‌کوبند، آشکار می‌شود و این همان «شکست گفتمانی» جریان غربگراست. در حقیقت راز عصبانیت این جریان از موفقیت‌های دولت سیزدهم و تلاش برای سانسور آنها را باید هراس از شکست گفتمانی دانست. 

خشم قانونگذار آمریکایی از سفر رئیسی به نیمکره غربی/ ماریا سالازر: این سفر نشانه شکست واشنگتن است

در پی سفر رئیس جمهور به منطقه آمریکای لاتین؛

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.