سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درمان‌های ساده / در ایالات متحده ، تقریباً 5/4 میلیون نفر مبتلا به بیماری آلزایمر تشخیص داده شده اند. این رقم با افزایش جمعیت به سرعت در حال رشد است.

در ایالات متحده ، تقریباً 5/4 میلیون نفر مبتلا به بیماری آلزایمر تشخیص داده شده اند. این رقم با افزایش جمعیت به سرعت در حال رشد است.

در ایالات متحده ، تقریباً 5/4 میلیون نفر مبتلا به بیماری آلزایمر تشخیص داده شده اند. این رقم با افزایش جمعیت به سرعت در حال رشد است.

یکی از آنها استیو نیوپورت بود. همسرش مری نیوپورت پزشک بود. دکتر مری فهمید که شوهرش به بیماری آلزایمر شدید مبتلا است.

وقتی دکتر شوهرش را در بیمارستان معاینه کرد ، او از استیو خواست که ساعت را نقاشی کند. در عوض ، او چند حلقه رسم کرد و سپس چند شخصیت را بدون هیچ منطقی ترسیم کرد. اصلاً شبیه ساعت نبود !.

دکتر او را کنار کشید و گفت: شوهر شما از قبل در آستانه بیماری آلزایمر شدید است!

مشخص شد که این یک آزمایش بود که آیا فردی به بیماری آلزایمر مبتلا است یا خیر. دکتر مری در آن زمان بسیار ناراحت بود ، اما به عنوان یک پزشک ، فقط تسلیم نمی شد. او شروع به مطالعه این بیماری کرد. وی دریافت که بیماری آلزایمر با کمبود گلوکز در مغز ارتباط دارد.

تحقیقات وی می گوید: “زوال عقل سالمندان مانند ابتلا به دیابت در سر است! قبل از اینکه فرد علائم دیابت یا آلزایمر را داشته باشد ، بدن از 10 تا 20 سال قبل دچار مشکل شده است.”

طبق مطالعه دکتر مری ، بیماری آلزایمر بسیار شبیه دیابت نوع 1 یا نوع 2 است. علت آن نیز عدم تعادل انسولین است.

از آنجا که انسولین مشکلی دارد ، مانع از جذب گلوکز توسط سلولهای مغزی می شود. گلوکز ، تغذیه سلولهای مغزی است. بدون گلوکز ، سلولهای مغز می میرند.

همانطور که مشخص شد ، این پروتئین های با کیفیت بالا سلول هایی هستند که بدن ما را تغذیه می کنند.

اما تغذیه برای سلول مغز ما گلوکز است. تا زمانی که به منبع این دو نوع غذا تسلط داشته باشیم ، ما استاد سلامتی خود هستیم!

سوال بعدی این است که گلوکز را از کجا پیدا کنیم؟ این نمی تواند گلوکز آماده باشد که ما از فروشگاه خریداری می کنیم. از میوه هایی مانند انگور نیست. او شروع به جستجوی گزینه های دیگری کرد.

مواد مغذی جایگزین برای سلول های مغزی ، کتون ها هستند. کتون در سلولهای مغز لازم است. کتون را نمی توان در ویتامین ها یافت.

* روغن نارگیل * حاوی تری گلیسیرید است. پس از مصرف تری گلیسیریدهای موجود در * روغن نارگیل ، به کتونهای کبدی متابولیزه می شود. این ماده مغذی جایگزین برای سلولهای مغزی است!

دکتر ماری پس از این تأیید علمی ، * روغن نارگیل * به غذای همسرش اضافه کرد. تنها پس از دو هفته ، هنگامی که او دوباره برای انجام آزمایش های نقاشی و ساعت به بیمارستان رفت ، پیشرفت شگفت انگیز بود.

دکتر مری گفت: “در آن زمان ، فکر کردم ، آیا خداوند دعای من را شنیده است؟ آیا این روغن نارگیل نیست که کار کند؟ اما راهی دیگر وجود ندارد. به هر حال ، بهتر است به مصرف * روغن نارگیل * ادامه دهید.”

دکتر مری اکنون بخشی از پایگاه طب سنتی بود. او به وضوح از توانایی های طب سنتی آگاه بود.

سه هفته بعد ، سومین باری که او را به انجام تست ساعت هوشمند برد ، عملکرد بهتر از دفعه قبل بود. این پیشرفت نه تنها عقلانی بود ، بلکه عاطفی و جسمی نیز بود.

دکتر مری گفت: “او نمی توانست دویدن خود را انجام دهد اما اکنون می تواند بدود. او یک سال و نیم نمی توانست بخواند ، اما بعد از سه ماه روغن نارگیل * می تواند دوباره بخواند.”

اقدامات همسرش قبلاً تغییر کرده بود. صبح ها حرف نمی زد. حالا او متوجه تغییرات زیادی شد: “حالا بعد از برخاستن ، روحیه اش بلند می شود ، حرف می زند و می خندد. او خودش آب می نوشد و خودش وسایل آشپزی می برد.”

در ظاهر ، اینها کارهای روزمره بسیار ساده ای هستند ، اما فقط کسانی که به کلینیک مراجعه کرده اند یا در خانه بستگان زوال عقل دارند می توانند لذت را تجربه کنند: دیدن چنین پیشرفتی آسان نیست!

بعد از سرخ کردن سبزیجات و پیاز در روغن نارگیل ، تهیه کیک با نارگیل ، پس از مصرف 3 تا 4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل در هر وعده ، 2-3 ماه بعد ، چشم ها نیز می توانند به طور طبیعی تمرکز کنند.

مطالعات وی ثابت کرد که * روغن نارگیل * واقعاً می تواند مشکل زوال عقل در افراد مسن را بهبود بخشد.

* روغن نارگیل * را روی نان بمالید. وقتی از کرم نارگیل استفاده می شود ، طعم آن به طرز غیر منتظره ای خوب است.

جوانان همچنین می توانند از آن برای حفظ سلامتی و پیشگیری استفاده کنند و در صورت داشتن علائم زوال عقل می توانند بهبود یابند.

دمانس ایجاد می شود زیرا مواد مغذی نمی توانند به سلول های مغزی منتقل شوند و مواد مغذی باید توسط انسولین از بدن به مغز منتقل شوند.

به خصوص برای بیماران دیابتی دریافت ترشح انسولین کار آسانی نیست. “تغذیه نمی تواند به مغز برسد. وقتی سلول های مغزی از گرسنگی می میرند ، از هوش محروم می شوند. “

* روغن نارگیل * حاوی تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​است که می تواند مواد مغذی مغز را بدون استفاده از انسولین تأمین کند.
* بنابراین ، می تواند بیماری آلزایمر و پارکینسون را بهبود بخشد *.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.