سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آیا اصلاحات خون می خواهد؟

آیا اصلاحات خون می خواهد؟

یادداشت وارده
چندوقت قبل عرض کردم دشمن در پی ترور رئیس جمهور حسن روحانی است و در همین زمینه لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل چنین پالسی را به صراحت داده بود و گفت‌: ترور حسن روحانی در ایام انتخابات مرا متعجب نمی‌کند.

اما حالا نگران جان ظریف هستم. چون شرایط به گونه‌ای است که ممکن است اتفاقاتی همچون ترور ساختگی که اصلاح طلبان با هماهنگی خود سعید_حجاریان انجام دادند، اینبار برای محمد جواد ظریف پیش بیاید.

اگر فضای سیاسی فعلی جامعه را خوب و با دقت بررسی کنیم، می‌بینیم که بستر ترور فراهم است.

فایل صوتی ظریف، به منزله یک بمب ساعتی بود که عوام جامعه و مخالفان انقلاب و حکومت را به این سمت و سوی فکری می‌برد که چون ظریف علیه سلیمانی حرف زد و علیه حاکمیت افشاگری کرد و شمشیر کشید، نظام او را حذف کرد.

به صراحت می‌گویم، گرچه این فایل توسط خود دولت جهت دو قطبی سازی منتشر شده، لکن اگر از من بپرسید انتشار فایل صوتی محرمانه ظریف برای ترور شخصیتی او بود میگویم خیر!! مقدمه ای برای ترور فیزیکی او بود.

يکی از مقامات اصلاح طلب چندسال پیش از این گفته بود حتی اگر شده خون بدهیم می‌دهیم تا در قدرت باشیم.

دقیقا کاری که سال88 می‌خواستند با خاتمی کنند.

کمیته مشترکی که متشکل از اینتلجنت سرویس یا همان MI6 انگلیس و موساد و CiA آمریکا بود.

آنها و نفوذی‌ها با بمب‌گذاری در هواپیمای حامل محمدخاتمی می‌خواستند به بهانه خون‌خواهی سید مظلوم! مردم را کف خیابان نگه دارند و اغتشاش را ادامه دهند که شکست خوردند.

حالا هم نجات جریان اصلاح طلب، قطعا یک قربانی می خواهد.

چه کسی بهتر از ظریف که امنیتی ترین و اطلاعاتی ترین دولت پس از تاریخ انقلاب، با یک وصیت نامه صوتی جنجالی 3 ساعته و سردست گرفتن تابلوی عنوان «شهید ظریف» در تقابل با شهید سلیمانی می‌توانند جامعه را به آشوب بکشانند.

القصه، کاری با وزارت اطلاعات ندارم، اما سپاه انصار که مسئولیت حفاظت از جان سران را به عهده دارید، هشدار! نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه هشدار ! شورای عالی امنیت ملی هشدار!
.
جناح فاسد اصلاحات، برای در قدرت ماندن هرکاری میکند، حتی در روز عاشورا پرچم امام حسین را هم آتش، می‌زنند، حتی با بهایی‌ها همنشین می‌شوند. پس قربانی کردن و خودزنی برایشان کاری ندارد. بازهم می‌گویم، مواظب باشید ماجرای سعید حجاریان مجددا تکرار نشود.

♦️ مفاد این یادداشت صرفا یک احتمال و یک هشدار است نه تائید و نه رد می شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.