سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / یا اباعبدالله ما را به کربلا برسان

یا اباعبدالله ما را به کربلا برسان

کیفیت 144 کیفیت 240 کیفیت 360

راهنمای دانلود

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نماهنگ/ ذکر جهانی

ويدئو/ السلام علی الحسین

تراز بالای تکنولوژی ایرانی در دنیا

ويدئو/

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم

    یا ایهالذین امنوا کونوا انصارلله …

    بعداز شهادت سردار دلها وسالارشهیدان مدافع حرم ما حاج قاسم سلیمانی عزیز نکته ای را رهبر معظم انقلاب درخصوص برخی فرو ماندگان در مسیر همراهی با انقلاب اسلامی و مکتب امام عظیم الشان مطرح فرمودند ناظر به این مطلب که سعی کنید جنبه های معارفی ومعرفتی خودمان را تقویت نماییم . زیرا انها که درمسیر همراهی با انقلاب ماندند دراین خصیصه ضعف داشتند ( نقل به مضمون).

    یک انقلابی ازجنس انقلاب فرهنگی مانند انقلاب اسلامی، نور الهی موتور اساسی وحیات بخش هدایت و حرکت اجتماعی آن محسوب میشود و هرگاه جامعه انقلابی ازاین عصاره حیات بخش فرو بماند توان شناخت نور انقلاب را از دست خواهد داد و اسیر برخی رفتارها و بازیهای سیاسی که حق را باطل و باطل را حق جلوه میدهد خواهد شد .

    درمسیر انقلاب اسلامی اول باید متوجه ریشه انقلاب شد و بعد مبتنی بر ریشه انقلاب رفتار درقبال داشت .

    جبهه انقلاب اسلامی مدتهای مدیدی است که از حیث نیروهای انقلابی اصیل در عرصه مدیریت های کلان خود خاصه در راس قوای مجریه دچار خلاء فکری ومعرفتی گشته وتبعه این بیماری عوارضی است که در شکلهای گوناگون و درانواع بی عدالتیها درعرصه های مختلف اجتماع شاهدش هستیم .

    کافیست سری به مناطق جنگ زده جنوب و نیز شهرهای حاشیه خلیج فارس تا استانهای سیستان و بلوچستان و نواحی مرزی غرب کشور بزنیم تا شاهد اوج این بی عدالتیها پس از چهل سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی باشیم

    انچه که موجب این بیماری صعب العلاج گشته دوری مردم ومسيولین از ظرفیتهای معرفتی متناسب با انقلاب اسلامی است و به همین دلیل هر کسی از راه رسیده توانسته با اراعه الگوهای جعلی از انقلاب خود و اندیشه های مجعول خود را درنگاه مردم بحق جلوه داده و سکان مسيولیت های خرد وکلان را دردست گرفته و منافع فردی وجناهی خود را دنبال نماید و از اراعه خدمت درچهارچوبه مسیولیت خود به بهانه های واهی شانه خالی کند .
    چون متناسب با نگاه آیاتی که منشا پرورش نیروهای انقلابی واسلامی است نگاه نکرده و صرفا از دیدگاه دنیا طلبانه فردی و جناهی به مسايل انتخابات صورت گرفته و نتیجه مسمومش هم همین بحران ایست که ریشه در بحران معنویت جامعه دارد .
    چرا جامعه انقلابی خاصه جوانان نسبت به مبانی حق و باطل ابراز بی اعتنایی میکنند ؟
    چرا درانجام وظایف محوله اجتماعی دچار نخوت وتنبلی هستیم ؟
    چرا سرانه مطالعه درکشور به دقایق کوتاهی بسنده میشود ؟

    همه اینها و بسیاری از عوامل دیگر زمینه فراموشی عهد ما بعنوان انسان مسلمان و مسيول درقبال خدا و دینمان بما این نکته را یاد اور میشود که بفرموده امیرالمومنین علی ع کلکم راء و کلکم مسيول عن رايته .

    درپایان و بعنوان مثال جمله ای را از مرحوم اقای هاشمی رفسنجانی بعنوان سند ومصداق بیاناتم تقدیم میکنم
    ایشان در انتخابات دوره یازدهم که اقای روحانی هم کاندید شده بودند و انتخاب شده بودند ،عنوان کردند من کاری کردم که اقای روحانی رای بیاورند ایشان مگه چقدر رای داشتند ، تنها سه درصد من کاری کردم که ایشان با این رای بالا رای اورده وانتخاب شوند .

    چرا مردم اجازه دادند اسیر چنین فتنه کبرایی شوند که امروز برای رفع آن لحظه شماری میکنیم وگویا وتمام نمیشود
    آیا جز عدم شناخت ما از مبانی اندیشه انقلاب که بتوان براساس آن صاحب تفکر انقلابی را بشناسیم ؟؟/

    بکوشیم متناسب با رهنمودهای رهبر انقلاب اهل معارف انقلابی باشیم تا اسیر مکر و حیله های بی معرفتان روزگار نشویم . انچه که شایسته این انقلاب است زمینه سازی ظهور است نه یک بنگاه اقتصادی مبتنی بر زر و زور و تزویر که اندیشه های مسموم ضد انقلاب وعناصر وابسته به آنها ما را به انها دعوت میکنند براستی اینها ايمه هایی هستند که مارا بسوی اتش دعوت میکنند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.