سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / به امید ظهور و حضور شما

به امید ظهور و حضور شما

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین – قران کریم سوره مبارکه قصص
سلام علی آل یاسین
یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و ….
ای یوسف فاطمه ع و ای عزیز زهرا س در جهان عاری از حکومت و دولت شما، ما و اهل ما در سختی های مختلف با زندگی دست و پنجه نرم میکنیم ؛امید به ظهور و حضور شما و اطمینان به وعده های الهی تنها بضاعت ماست .
خدا نکند که در کوران حوادث و ابتلائات، از کوره در رویم و تابمان بی تاب شود و خدای ناکرده این توشه امید را از دست بدهیم. بر ما چنین ننگی را مپسند.
لطف و توجهت را بر ما مضاعف و پیمانه ی خیرت را بر ما کامل فرما که شدیدا محتاج هستیم و هرچه هم داریم از صدقه سر و ذره پروری شماست.
چشم انتظاری سده ها و قرن های پی در پی را در این قرن جدید پایان بخش ؛ و در این سالی که دوبار مزین به قدوم شما و معطر به وجود شما گردیده است قدم بر چشم ما نه و آوازه ی ظهورت را در جهان طنین انداز فرما!
چه شهیدان عزیزی در آرزوی رویت و انتظار ظهورت جان نثاری کردند …و شیدا و عاشق ،ندبه خوان و یا مهدی گویان ،ندای ” این وجه الله الذی الیه یتوجه الاولیاء ” سر دادند …
اکنون ماییم و دست نیاز به سویت و پای گدایی در کویت.
با تجلی و ظهورت ،منت خدای را بر ما و همه مستضعفین زمین تحقق بخش و با پاک کردن جهان از لوث مستکبران، امامت زمین و وراثت جهان را به دولت کریمه ی خودت مزین و راهبری فرما.
این روز را اگرچه دشمنان و سست عنصران و اهل کفر و نفاق دیر و بعید میبینند ، ولی ما نزدیک و خیلی هم نزدیک میبینیم. “انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا ” قرآن کریم.
فرارسیدن نیمه شعبان مولود مسعود منجی موعود و مهدی موجود عج بر شما و ما و همه ی منتظرین و همه مستضعفین جهان مبارکباد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درمحضر امام رضا علیه السلام _ مناظره علمای ادیان و پیروان مکاتب

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

آهنگ میشه ضامنم بشی

اومدم تا ببینم لحظه ی عاشق شدنو 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.