سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معجزات / معجزه ای عجیب از حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام

معجزه ای عجیب از حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام

کیفیت 144 کیفیت 240

راهنمای دانلود

حضرت زینب(علیها السلام) وقتی در عصر عاشورا بر سر پیکر مطهر و مقدس برادرش آمد، فرمود:«بِاَبِی الْمَقْتُولُ بِیَوْمِ الْجُمعَةِ اَوِ الْاِثْنَیْن»؛ «پدرم فدای تو! تو كشته روز جمعه ای(روز عاشورا) یا كشته روز دوشنبه ( روز دوشنبه یعنی روز شهادت پیامبر اكرم ص و روز سقیفه بنی ساعده كه جریان رهبری الهی را تغییر دادند و عدّه ای از غاصبان منافق را در مقابل نصب الهی به پا نمودند در حالی كه امام حسین(علیه السلام)روز جمعه شهید شدند).

چند سالی بود که روایتِ شریفی که فرموده بودند : عُمرابن خطاب لعنت الله علیه گناهی از گناهان ابوبکر( لعنت الله علیه) بود ، ذهنم را مشغول میکرد ! با هر خط کشی که آن دو را اندازه میگرفتم باز کارنامه عُمر ملعون را سنگین تر میدیدم غافل از اینکه نقشه کش اصلی و تئوریسین پایه گزار سقیفه کسی جز ابوبکر(لعنت الله) نیست! شخصی در اوج نفاق سیاسی و پایبند متعصب به دین بت پرستی اش و در اینحال با ظاهری بسیار بسیار مقدس مآب اسلامی!!!
این بود که به کنکاش شخصیت ابن ابی قحافه( لعنت الله) پرداختم..آنچه که در این واکاوی بیشتر خودنمایی میکرد هاله ی تقدسی و فرافکنی بود که او در تمام موضع گیری های حساس در اطراف شخصیت خود ایجاد کرده بود ! به عقد درآوردن دختر خود با رسول مکرم( صل الله علیه و آله) البته با اهداف خاص…جمله ای بسیار غلط و کفر مسلم ولی به شیوه ای بسیار موذیانه در مسجد بعد از شهادت پیامبر(صلی الله علیه و آله) ” هر کس خدایش محمد بود بداند او از دنیا رفته و هر کس خدایش، خدای محمد بود بداند که خدا هرگز نمیمیرد!!! …..(العیاذبالله از این همه کفر و نفاق پنهان در این جمله که معنای آن حذف نبوت و نفی و انکار رابطه خداوند با پیامبر عظیم الشان حضرت محمد صلی الله علیه و آله است)

گرفتن قیافه ی پدر دلسوز امت و نجات ایشان از تفرقه بعد از رسول الله(صلی الله علیه و آله) .. اقدام به پس دادن سند فدک به حضرت فاطمه ( سلام الله علیها) و بلافاصله البته نشان دادن چراغ سبز به عمر ملعون برای فاجعه ی کوچه و پاره کردن سند فدک… در احتجاج مرحوم طبرسی بیان شده : که بعد از اینکه حضرت امیر (علیه السلام) را به مجلسی خصوصی دعوت کرد تا از ایشان دلجویی کند بعد از شنیدن فرمایشات حضرت علی (علیه السلام) ، حتی ابراز پشیمانی کرد و با ایشان بیعت کرد و قول داد که فردا در مسجد این مطلب را به مسلمین اعلام کند! که البته با این نقشه میخواست که حضرت مولا امیرالمومنین(علیه السلام) موضوع را بگوش دیگران برساند و وقتی فردا ابوبکر در مسجد اینکار را انجام نداد حضرت علی(علیه السلام) را بین مردم العیاذ بالله دروغگو نشان دهد!!! … بارها در بالای منبر بیان اینکه ” من بهترین شما نیستم و مرا رها کنید ” البته با اطمینانی که از نظام سرکوبگر و دیکتاتور و متعصب خود!!! داشت؛ میخواست نشان دهد که دغدغه ی عدالت و فضلیت از خود در طول دوران خلافتش را دارد!!!.. انداختن تمام تقصیرها بگردن عمرلعنت الله علیه و عتاب به او در ملاء عام!… و صدها شعبده ی فرا شیطانی دیگر که باعث شد ابلیس که بعد از واقعه غدیر از ادامه کار خود مایوس شده بود!!! طبق روایت اولین شخصی شود که دست ابوبکر را در مسجد بوسید و با ابوبکر بیعت کرد در حالی که میخندید و اظهار داشت : روزی مانند روز آدم!!!
به این شکل در مدت دو سال و چند ماهی که ابوبکر(لعنت الله) خلافت را در دست داشت بصورت رسمی نفر اول تشکیلات ضد الهی تاریخ خلقت بود حتی بالاتر از خودِ شیطان رجیم لعین!!!! و این افتخار را جز با ماسک و نقاب تقدس مآبی و نفاق در لباس دینداری! نتوانسته بود بدست بیاورد!!!

ابوبکر واقعا از عمر ناراحت بود اما نه به خاطر جنایات وحشتناک عمر! بلکه وی میخواست هیچ ردپایی از دزدیدن خلافت توسط آنها در تاریخ نماند که این نقشه اش را شهادت مظلومانه ی صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نقش بر آب کرد. اینست که شیعه تا خون در بدن دارد میگوید لعن الله ابوبکر لعن الله عمر لعن الله عثمان الی یوم القیامه

شدت دشمنی عمر بن خطاب با خاندان نبوت صلوات الله علیهم در حدی بود که مولا امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند:
ما عادي احد قوماً اشد من معادات عمر لاهل بيت الرسول صلي الله عليه و آله.
هیچ کس با هیچ قومی به شدت عمر ابن خطاب با اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه و آله) دشمنی نورزید.

کامل بهائی، صفحه ۳۵۳

از طرفی این روایت درباره ابوبکر زندیق در مقایسه با عمر لعنت الله آمده که مولا امام صادق علیه السلام فرمودند:
عمر سيّئه من سيّئات أبي بكر.
عمر گناهی از گناهان ابوبکر بود.

شفاء الصدور، تالیف میرزا ابی الفضل طهرانی، جلد ۲، صفحه

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.