سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فیلمبردار شخصی آیا مزدور بیگانه بود یا برگ برنده احمدی نژاد؟!

فیلمبردار شخصی آیا مزدور بیگانه بود یا برگ برنده احمدی نژاد؟!

حسن گلخانیان، فیلمبردار شخصی احمدی نژاد، از هیئت همراه او که با خود به سازمان ملل برده بود، دیگر برنگشت.
در حالیکه گنجینه ای اطلاعاتی کم نظیری از ویدئوها و عکسهائی از مسئولین طراز اول ایران، در هنگام بازدید از محلهای حساس موشکی و هسته ای را با خود داشته است.

این فیلمبردار حدود 40 سال داشت.

وقتی احمدی نژاد بعد از سخنرانی اش در سازمان ملل متحد با هیئت 140 نفری خود به ایران بازگشت فیلبردار مخصوص او همراه هیئت نبود. برای چندین سال، حسن گلخانیان، نه تنها به عنوان فیلمبردار اخبار ، بلکه شخصا بازدیدهای احمدی نژاد از محلهای فوق سری هسته ای و تاسیسات گارد انقلاب را ضبط کرد. ظاهرا وقتی او از ایران به عنوان همراه رئیس جمهور ایران را ترک میکند، چمدان او بازرسی نشده و توانسته است تا دو چمدان پر از فیلمهای با ارزش را به نیویورک ببرد

به اینطریق این فیلمبردار کاملترین و جدیدترین فیلمها را ، از محرمانه ترین تاسیسات نظامی و تاسیسات هسته ای داشته است. بعضی از این تاسیسات هیچوقت به بازرسان هسته ای نشان داده نشد ه است. در میان آنها فیلمهایی از تاسیسات هسته ای نطنز، تاسیسات غنی سازی فردو، مجموعه نظامی پارچین و مرکز کوچک تحقیقات راکتور در امیر آباد موجود است

بعضی از فیلمها نشان می دهد که گاردهای انقلاب و متخصصان صنایع نظامی با دقت زیاد نحوه کارکرد دستگاه های فوق سری را برای احمدی نژاد توضیح می دهند. در این میان گلخانیان صدای آنها را ضبط کرده است. منابع موثق اطلاع داده اند که او برای احتیاط در ماه سپتامبر، همسر و دو فرزند خود را ،به بهانه دیدار از اقوام، از ایران خارج و به ترکیه فرستاد و از آنجا به آمریکا منتقل شدند.

در طول سالها، این ادم وفادار، اعتماد کامل سرویسهای امنیتی ایران را بدست آورده و توانست به اوج کار حرفه ای خود رسیده و فیلمبردار احمدی نژاد ، از مهمترین شخصیتهای ایران شده، و محرمانه ترین کارهای آنها را ضبط کند.

این بار دومی بود که حسن گلخانیان به نیویورک رفت و دیگر برنگشت.

آیا مزدور بیگانه بود و یا برگ برنده

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.